"Zgubiłem kluczyki" - jak to wszystkie 3 sztuki. U mnie w GSI s? 3 sztuki , 2 normalne i 1 czerwony serwisowy. Je?li masz immobilizer , to zapomnij o dorabianiu kluczyka gdziekolwiek , oryginalny kluczyk ma wewn?trz chip + pętlę, komunikujac? sie z immo i na zapytanie od immo wysyła kod do immo a ten przesyła kod do kompa, je?li kod zapisany w ECU zgadza się z kodem wysłanym przez kluczyk to komp uruchamia funkcje uruchamiania silnika. Je?li sie kody nie zgadzaj? to sorrrrry , pompa paliwa nie dostaje napięcia , ECU przchodzi w stan blokady. Je?li musisz podmienić ECU to musisz mieć też oryginlne kluczyki które chodziły z tym ECU , a co za tym idzie musisz mieć oryginaln? stacyjkę , bo s? i przecież różne "z?bki" w kluczykach. Je?li jeste? kolejnym wła?cicielem tego Poldzia to zapytaj poprzednich wła?cicieli o kluczyki , w tym np. serwisowy. A tak nawiasem , je?li nie masz kpl. kluczyków to masz DUŻY problem. Bo jak Ci "zginie" (tfu tfu odpukać) auto i ubezpeczyciel cię zapyta o kpl. kluczyków , a Ty powiesz ,że nie masz, to sorry OC+AC+NW pójdzie się wietrzyć - czyli dostaniesz ZERO kasy.
Pozdr