na pompce masz konektory o roznych szerokosciach wiec raczej trudno jest je zamienic miejscami... a instalacja samochodu ma takie wtyczki aby uniemozliwic odwrotne zasilanie... co to za warsztat?![?? ??](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/pytajnik.gif)
obcialem na spocie te kostke wiec mialem tylko kable. i faktycznie podlaczona byla odwrotnie
No i jak zle podlaczylem bieguny to buczala ale nic nie lecialo (wydaje mi sie ze chciala w druga strone pracowac, ale glowy za to nie dam).
Tak jest dokladnie, zasysa powietrze do baku i moze sie szybko zatrzeć mimo, że paliwo jest w baku (nie przeplywa przez pompe). Na szczęscie moja pompa się nie zatrła.
![](http://forum.fsoptk.pl/Themes/blackops/images/ip.gif)
Zapisane
- Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK!
Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki...
Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;