Autor Wątek: tylni most  (Przeczytany 9262 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tylni most
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 19, 2006, 10:21:33 am »

Zak

  • Gość
Cytat: "go?ć"
żeby most nie wył to najlepiej jest nasypać trocin do niego i po sprawie

Ja słyszałem o podobnym "leczniczym" działaniu BANANÓW! :lol:  :shock:

tylni most
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 19, 2006, 10:32:04 am »

domel

  • Gość
A macie moze schemat jak powinien byc skrecony most nie wiem jak to odpowiednio naszwac jakie powinny byc szczeliny luzy itp aby prawidlowo chodzil

tylni most
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 19, 2006, 11:16:03 am »

RADD

  • Gość
W znajomym plusie zawartosci? mostu s? ..towot,smar grafitowy,trociny, olej powyzej korka wlewu(smiecia w oleju :D ) a i tak wyje nadal.Most musi sie po prostu udac..

tylni most
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 19, 2006, 11:19:09 am »

Chomal#1856

  • Gość
Cytat: "RADD"
W znajomym plusie zawartosci? mostu s? ..towot,smar grafitowy,trociny, olej powyzej korka wlewu(smiecia w oleju :D ) a i tak wyje nadal.Most musi sie po prostu udac..


To lada chwila grozi wybuchem  :mrgreen:

tylni most
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 19, 2006, 20:23:30 pm »

Zak

  • Gość
Cytat: "RADD"
Most musi sie po prostu udac..


Bzduda! To wszystko zależy od eksploatacji!(czytaj jazdy)
Znajomy miał "Poldoroverka" od nowo?ci!
I dopiero jak dorwał go jego syn to zacz?ł huczeć most! :cry:

tylni most
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 19, 2006, 20:36:42 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
Cytat: "Zak"
Cytat: "go?ć"
żeby most nie wył to najlepiej jest nasypać trocin do niego i po sprawie

Ja słyszałem o podobnym "leczniczym" działaniu BANANÓW! :lol:  :shock:


tez słyszałem. W fiacie 125p mój nauczyciel mówił ze miał skórki z bananów  :mrgreen:

tylni most
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 20, 2006, 00:29:57 am »

RADD

  • Gość
Styl jazdy..zgoda.Ale co jesli moj znajomy jezdzi oszczędnie nie ,,piszczy' a i tak orkiestra gra z tylu..U mnie znowuz czasem ostra jazda i wycie jest jak na poloneza male.Most musi sie udac..FSO zawalilo sprawe z tym zamiast dac jakies ,,poloski' z tylu.

tylni most
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 20, 2006, 07:15:20 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Radd masz racje, most musi sie udac, moj dostal bardzo po dupie i jest na serio cichutki ,a u innych kolegow jest gorzej mimo,ze jedni jezdza ostrzej ode mnie inni lagodnie ,niektorzy tak samo

tylni most
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 20, 2006, 09:56:21 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
To fakt, zalezy jak chlopakom wyszlo. Fabryka mostow byla czy jest w Markach obok Wawy. Slyszalem o mostach ktore po 50 tys wyly. U Andrewsa charczy po 100 tys. Tyle ze chodzi pod niejednokrotnie ostro butowanym roverkiem. Moj mruczy, ale niedawno wymieniony. Kumpla pod 1.6 180 tys i jest cichy.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

tylni most
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 20, 2006, 12:28:06 pm »

roverek

  • Gość
Senn w moim roverku jak go kupiłem z przebiegiem 18kkm(to fakt) już most wył.
Roverka kupiłem od starego dziadka po 70-tce więc może go bardzo nie katował.
Wszystko zależy od tego jak udało się  im (producentowi) spasować poszczególne elementy mostu.A ,że robili to niechlujnie  mamy przykłady na własnej skórze.

tylni most
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 26, 2006, 00:08:22 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w kumpla caro z 2001 jak to okreslil - juz od wyjazdu z salonu slychac most
moj byl bardzo znosny dopoki nie zmienilem resorow a dokladniej drazkow reakcyjnych (dwa dni jezdzilem na nowych resrach i starych drazkach i bylo cicho)
teraz wyje i do tego jedzie jak pociag (lozyska polosi do wymiany w wakacje)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylni most
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 26, 2006, 08:26:15 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
lozyska polosi do wymiany w wakacje

Z tym nie ma bardzo co czekać bo jak stan? łozyska to zaczn? drzeć półosie a wtedy koszty wymiany wzrastaj? drastycznie.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

tylni most
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 26, 2006, 14:29:10 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wczesniej nie mam ani czasu ,ani mozliwosci
chodzi juz rok to i kolejne pol pochodzi - zwlaszcza ze kola nie stawiaja oporow ,ani nie wykazuja luzow - poprostu halasuja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylni most
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 26, 2006, 19:24:47 pm »

messiash

  • Gość
no dobra fajnie moj most nie wyje ale i tak chciałbym zamienic na szeroki,powiedzcie co zyskam oprócz przyczepności??

tylni most
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 26, 2006, 20:08:30 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
ladniejszy wyglad samochodu ;)
to ja, byly Marcin#839

tylni most
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 27, 2006, 13:49:16 pm »

messiash

  • Gość
a czy szeroki nie ma innego przełorzenia i czy prędko?c obrotowa się nie zmienia

tylni most
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 27, 2006, 15:23:08 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
to zalezy z jakiego silnika go wezmiesz

tylni most
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 27, 2006, 18:09:48 pm »

messiash

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
to zalezy z jakiego silnika go wezmiesz
no to ile jest tych mostów

tylni most
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 28, 2006, 00:17:25 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
diesel 3,73
1,6  3,9
1,5 i trucj diesel  4,1
1,4 i KOMBI VAN  4,3
truck benzyna  4,55

tylni most
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 29, 2006, 15:06:46 pm »

Fistasz

  • Gość
a po czym rozpoznac jkie most ma przełozenie?? Moze po numerawch jkis na nim??