Mikroprocesor wymieniłem bo był spalony, kable od szyby tylnej były przepalone w skrzynce bezpiecznikowej, zostały zaizolowane i jest OK.
Moje objawy:
Jak postoi z 2-3 dni to już nie zapale, przy kręceniu rozrusznikiem słychać takie chrobotanie w kabinie (rozrusznik zrobiony),
Czasami się zdarza że jak przy wolnych obrotach mam wł?czony migacz i w tym momęcie nacisne stop to wszystkie kontrolki pulsuj? a wskazówka obrotów skacze od 0 do 900 (ale silnik pracuje normalnie)
Aku mam narazie 45 ah w planach zamiana na 60 ah ale on jest sprawny, alternator troche słabo ładuje ale jak na tak mały aku to powinno wystarczyć.
Mam jeszcze immobilajzer(może to jego wina)
Autoalarm był ale podejżewałem wła?nie jego więć wywaliłem puszke a kable napięciowe + zwarłem zgodnie z zaleceniami go?cia co montuje autoalarmy, bo po odcięciu centralki zabieroło całe napięcie z poloneza(podobno to jest zabezpieczenie przed odcięciem)
Silnik mam Gli Bosch.
Czy ten komp to taka metalowa puszka po konserwie przykręcona do błotnika z napisem Bosch?
Pozatym jest strasznie mułowaty i dużo pali i beny i gazu.