Autor Wątek: Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?  (Przeczytany 7737 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 19, 2006, 07:19:09 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Fistasz przed zadaniem kolejnego tak banalnego pytania uzyj wyszukiwarki ,tam temat zostal juz wyczerpany

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 19, 2006, 18:10:16 pm »

Fistasz

  • Gość
Przepraszam ale sk?d moge wiedziec!!! Moze dla ciebie jest to banalne pytanie ale dla mnie nie!!! Lepiej bys odpowiedział a nie odrazu tak nie kulturalnie się zachowujesz!!

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 19, 2006, 18:51:18 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Fistasz nie wyskakuj na mnie bo to ty nie znasz regulaminu forum,ktory mowi wyraznie,ze przed zadaniem tematu nalezy uzyc szukajki aby sprawdzic czy juz czegos takiego nie bylo. UWIERZ ZE BYLO

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 19, 2006, 19:14:19 pm »

Fistasz

  • Gość
Ok Ok nie chce kłutni jestem raczej pacyfist? :D Szukałem jest duzo postów ale nic konkretnego, spróbuje jeszcze raz.Ale powiedz czy nie łatwiej było by to krótko opisac tutaj niz szukac na forum??

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 19, 2006, 19:17:46 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
juz to tyle razy pisalem,ze gdybys ty to tyle razy napisal tez by ci sie ie chcialo

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 19, 2006, 19:38:44 pm »

Fistasz

  • Gość
Ok! bede szukał ale czuje ze bedzie ciezko

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 20, 2006, 18:20:15 pm »

michalrau

  • Gość
Fistasz, nie przjmuj się. GT to jest taki stary wyjadacz, który ma często w zwyczaju rzucać się na "nowych" członków jak GRAD na dach biednego samochodu :twisted:  :twisted:  :twisted:  . A poza tym nie założyłe? nowego tematu tylko podpi?łe? się pod inny, więc to nie grzech.
Za to co teraz napisałem spotka mnie pewnie jaka? bardzo cięta trafna riposta :badass: , ale  nie byłoby zabawnie, gdybym tego nie napisał :roll:

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 21, 2006, 11:59:08 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
michalrau  :roll:

KONIEC RIPOSTY

i co??zatkało kakao?? :mrgreen:

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 21, 2006, 12:20:51 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Fistasz - róznica jest dosyć spora - GSI jest kolektorem rurowych 4-2-1 a standardowy jest żeliwny - pierwszy, dzięki materialowi z jakiego jest zrobiony, stawia mniejszy opór spalinom ( porowaty żeliwny je bardziej hamuje ) rezultat jest taki że GSI to duży krok w stronę poprawy elastyczno?ci silnika ( ale tylko jeden z wielu kroków 8) )
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 21, 2006, 17:04:20 pm »

michalrau

  • Gość
No dobra, zgadzam się, moja wypowied? była poniżej pewnego poziomu i narusza ustawę o ochronie danych osobowych użytkownika GT za co bardzo pragnę przeprosić w/w kolegę :roll:

laik
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 21, 2006, 21:06:03 pm »

mieciob

  • Gość
Ja tez mam typowo laickie pytanie :

Które poldki miały   taki kolektor wydechowy  ??  wydech od  roverka  to to samo , mozna  włozyc do  GLE??
i z których niepodejdzie??

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 21, 2006, 21:15:19 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
w roverku wydech idzie z lewej na prawa strone ,to zupelnie inny silnik
a kolektory GSI byly w poldkach 1,6 GSI czyli plusy na wielopunkcie


do MICHAŁRAU
strzelam focha  :mad:

racja racja
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 21, 2006, 21:46:37 pm »

mieciob

  • Gość
Dzieki GT
wlasnie sie szaczilem ze walnolem  glupote  jak zobaczylem zdiecie roverka  :lol:  :oops:

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 31, 2006, 17:13:15 pm »

Fistasz

  • Gość
Teraz juz wiem jaka jest róznica i dzieki za wytłumaczenie tekgo. Ostatni jednak ogl?daj?c zdjecia z prac nad Strato-Polonezem zinteresował mnie wydech tego samochodu. Składa sie z trzech rur (jedna czesc na trzy cylindru,druga częsc taka sama) wygladało to na jakies 3-1 ale co ciekawsze kazda z tych rur była poł?czona z kolejna taka cieniutk? rurka. tak wiec pierwsza z druga, druga z trzecia a trzecia z pierwsza. Nie wiem jakie to ma znaczenie, moze cos wiecej o tym powiecie??

oto adres zdjecia na FSO AK http://www.fsoautoklub.pl/index.php?action=photos&RollID=stratos&FrameID=63

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 31, 2006, 18:22:23 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ja mam ostatnia przelotowke rzemieslnicza za 20pln
zalozylem poltora roku i na poczatku bylo znosnie ,ale teraz to mocno gwizdze juz przy 3000 obr/min (na nizszych obrotach i przy ruszaniu slychac jakby byl gaznikowy - borewicz lub fiacior)
na wolnych obrotach fajnie podpierduje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 09, 2006, 12:22:55 pm »

Russell

  • Gość
reaktywacja.    Kurde, jak ja mam zamocowac ostatni przelotowy tłumik w caro 94`?   dokupić też drugi tłumik?  ....eee.... spawac? :?

[ Dodano: 2006-08-09, 12:24 ]
w sumie ostatni i drugi tłumik do 1992 roku  kosztuj? razem o 50 zł mniej niż ostatni do caro 94

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 09, 2006, 14:21:50 pm »

Cyneq

  • Gość
Russel, klikaj tutaj.
Tam opisałem wszystko do?ć dokładnie.

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 09, 2006, 18:29:02 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
A ja mam takie pytanie bo czytaj?c wasze posty gdzie? wyłapałem ze po założeniu przelotówki zamiast koncowego tłumnika można co? zmienić na niskich obrotach...A kolektroki od gsi i struma zamiast kata i ostatni przelot a przed ostatnio fabryka jak to moze chodzić bedzie to zno?ne??

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 09, 2006, 21:13:42 pm »

mariusz wawa

  • Gość
Cytat: "Pudzian_Puławy"
A ja mam takie pytanie bo czytaj?c wasze posty gdzie? wyłapałem ze po założeniu przelotówki zamiast koncowego tłumnika można co? zmienić na niskich obrotach...A kolektroki od gsi i struma zamiast kata i ostatni przelot a przed ostatnio fabryka jak to moze chodzić bedzie to zno?ne??


Nie dawaj strumienicy w miejsce katalizatora. Je?li będzie to strumienica, a nie kawałek rurki z Allegro z blaszkami, to przyspieszenie opróżniania cylindrów spowoduje wypierdzenie silnika.
Je?li już, to za katem, lub ew. zastępuj?cum go tłumikiem. Gdzie? było bardzo ładnie opisane, jak nieprawidłowo zamontowane strumienice przyczyniaj? się do awarii silników. Konstruktorzy założyli, że iles spalin ma w nich pozostać, i raczej bym tego nie zmieniał.
Podobnie jest z wydechami, przelotowe MUSZˇ być policzone pod dany silnik.
Kolejna sprawa, to dolot. NIC, lub prawie nic nie da "rozlu?nienie" wydechu, je?li silnik nie będzie w stanie napełnić w wystarczaj?cym stopniu komór spalania.
Super jest rozwi?zanie z kolektorem rurowym. Jest to najprostszy sposób poprawienia charakterystyki silnika, z powodzeniem stosowany przez uznane marki.

Wydech n-ty raz - ekonomika spalania i gwizd?
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 09, 2006, 22:04:37 pm »

Russell

  • Gość
Choc na projektowaniu wydechu się nie znam, to jednak popieram mariusz wawa, . Wiele opini uzytkowników strumienic czytałem,  i odniosłem wrażenie że ci najbardziej wiarygodni ( czyt. wypowiadaj?cy się zrozumiał? polszczyzn?) raczej nie chwal? ich sobie. wydaje mi się ze jest to element który powinien byc dopasowany do konkretnego silnika i wydechu. oczywi?cie można się sugerowac opini? takich chlopakófff co to ful wypas maj? wydach a przyost mocy zbadany pod blokiem wyniósł 150%