A ja mam takie pytanie bo czytaj?c wasze posty gdzie? wyłapałem ze po założeniu przelotówki zamiast koncowego tłumnika można co? zmienić na niskich obrotach...A kolektroki od gsi i struma zamiast kata i ostatni przelot a przed ostatnio fabryka jak to moze chodzić bedzie to zno?ne??
Nie dawaj strumienicy w miejsce katalizatora. Je?li będzie to strumienica, a nie kawałek rurki z Allegro z blaszkami, to przyspieszenie opróżniania cylindrów spowoduje wypierdzenie silnika.
Je?li już, to za katem, lub ew. zastępuj?cum go tłumikiem. Gdzie? było bardzo ładnie opisane, jak nieprawidłowo zamontowane strumienice przyczyniaj? się do awarii silników. Konstruktorzy założyli, że iles spalin ma w nich pozostać, i raczej bym tego nie zmieniał.
Podobnie jest z wydechami, przelotowe MUSZˇ być policzone pod dany silnik.
Kolejna sprawa, to dolot. NIC, lub prawie nic nie da "rozlu?nienie" wydechu, je?li silnik nie będzie w stanie napełnić w wystarczaj?cym stopniu komór spalania.
Super jest rozwi?zanie z kolektorem rurowym. Jest to najprostszy sposób poprawienia charakterystyki silnika, z powodzeniem stosowany przez uznane marki.