Sporo ostatnio zostało napisanne o różnego rodzaju konfiguracjach układów wydechowych.
Szersze rury, tłumniki przelotowe, wybebeszone seryjne, katalizatory i strumienice.
Moje pytatanie: Czy ingerencja w układ wydechowy zmienia parametry spalania silnika a dokładnie czy wybebeszenie wszystkich tłumików i zaspawanie ich zwiększy zużycie paliwa czy nie.
Druga sprawa, to w starych polonezach Borewiczach był taki charakterystyczny gwizd z rury wydechowej. Czym to jest powodowane, czy budow? ostatniego tłumika? i czy kto? próbował do carówki wpakować ten tłumik z borewicza i czy on wtedy gwiżdże czy nie?
Jeszcze mam jedno pytanie. Dużo osób pisało o tym, że tłumnik końcowy z Borewicza jest " przelotowy" . Co to dokładnie osnacza?
Sorki, że zakładam nowy temat na te pytania, ale jak napiszę to w starych, to gdzie? się to rozmyje i wyczerpuj?cych odpowiedzi nie uzyskam.