Autor Wątek: Olej- szczelnosc  (Przeczytany 3778 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Olej- szczelnosc
« dnia: Styczeń 21, 2006, 22:08:00 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
silnik dopiero zlozony a kapie z niego olej :/ , przecieka przez uszczelke miski oleju od strony skrzyni , najprawdopodobniej sa obrobione gwinty i nie da sie tego dobrze dociagnac, chce zalac olej syntetyczny wiec wszystko musi byc cacy teraz powiedzcie mi czy taki patent sie sprawdzi . Bede niedlugo wymienial olej to przy okazji zdejme miske , nagwintuje otwory w bloku pod wieksze srubki i do tego uszczelke do miski i do bloku przykleje dla pewnosci specjalnym silikonem , da rade zeby mi nie ciekl na syntetyku ??

prosze o rade bo mnie to strasznie denerwuje :/

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 21, 2006, 22:29:13 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
U mnie nie cieknie po uszczelnieniu silikonem. W miejscach gdzie uszczeliki sie lacza (mam na mysli uszczelke 4 czesciowa) dla pewnowci daj troszke wiecej silikonu, zeby przy dokrecaniu "wyszedl" z laczen. Wowczas bedziesz mial pewnosc, ze uszczelka bedzie szczelna.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2006, 22:34:38 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
no to zarabiscie , moze znasz nazwe dobrego silikonu w rozsondnej cenie i jak z tym syntetykiem , teraz sie dociera na guwnianym mineralu ale silnik bedzie dostawal w przyszlosci po dupie i musi miec dobry olej tylko czy mi ten olej w dwie noce nie wycieknie :(

[ Dodano: 2006-01-21, 22:41 ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=81917981 czy to sie nada ??

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 21, 2006, 23:26:35 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Kup czarny silicon -to najtwardszy z najtwardszych :D . Duza tubka kosztuje u mnie w miescie 10 zł i starcza na dłuuuuuuuuugo. Jest całkiem dobry bo zastepuje odrazu uszczelki(np w nowszych autach w ogóle nie ma czegos takiego jak uszczelka miski olejowej). Ja jak skleiłem u siebie w dohc to poszczególne czesci silnika musiałem odbijac mlotkiem tak sie trzymały. Wazna jest duza czystosc podczas uzytkowanie- miejsca na które kładziesz i uszczelniasz musisz przetrzec czysta szmata zmoczona w benzynie lub acetonie, poczekac az odparuje, nałozyc i poczekac 10 min, potem dokrecic (z umiarem !!!)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:08:41 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
ale nie wiadomo co sie dzieje z takim silikonem przy zetknieciu z olejem , na allegro jest dedykowany do takich rzeczy chyba  do VAG za 40 zl warto ?

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:13:02 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Szkoda kasy, z siliconem nic sie nie dzieje :D Napisane jest ze zastepuje uszczelki w samochodach(silnikowe tez) Ten mój ma zakres pracy -73 do +315 i jest wyprodukowany w USA i naprawde moge go polecic
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:13:21 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
s? takie wysokotemperaturowe dedykowane do silników. mała tubka 7 zeta pł?ciłęm. odporny na oleje i gor?co do 350stopni.

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:29:30 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
a jak myslicie , dac uszczelke + silikon czy sam silikon ?  a jesli uszczelke to czy dac ta ktora byla jesli silnik lacznie pracowal na niej do tej pory ze 6 godzin ??

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:37:09 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Tylko nie wpadnij na pomysł załozenia GUMOWEJ uszczelki pod miche na silicon !!!(sam tak zrobiłem :oops:  :oops:  :oops:  i lało sie jak cholera) Przegwintuj otwory w bloku i załóz albo sama uszczelke(meze byc ta co pracowała 6 godz) i z umiarem dociagnij srubki. Moze uszczelka ci sie pofałdowała jak skrecałes ? Zdejmij miche nałóz uszczelke na miske i przywi?z zwykła nitka do szycia która przełozysz przez otwory na sruby i skrecaj stopniowo na krzyz(cos jak głowice) uszczelka sie ułozy i powinno byc git. Jak dajesz silicon to gruba warstwa, bez uszczelki i dokrecaj nie za mocno zeby cały silicon nie wypłynol(nie wycieraj tego co wycieknie) i poczekaj az zwiaze jakies 24 H
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:47:39 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
uszczelka dobrze ulozona bo zakladalem ja na wyjetym silniku wiec komfortowe warunki teraz zloze na silikon...

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 22, 2006, 00:56:30 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Uszczelka pewnie jest ok tylko martwia mnie te zerwane gwinty, jezeli sa obok siebie to silicon tez moze nie rozwiazac Twoich problemów :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 22, 2006, 09:50:14 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
wlasnie o to chodzi ze sa kolo siebie , ostatnie dwie sruby przy skrzyni na 99 procent sa obrobione :/  , nagwintuje je na wiekrza srube i powinno byc ok

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 22, 2006, 15:27:03 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Jak robisz na silikon to uszczelke tez zaloz, silikon nie moze zastapic uszczelki,zawaszcza w polonezie. Aby zastapic uszczelke pod miche w polonezie musial bys cala duza tubke silikomu zuzyc, ja zawsze uzywam silikonu z uszczelka, wowczas mam pewnosc, ze wszystko bedzie szczelne. Sprawdz tez czy miska nie jest krzywa (to znaczy w miesczah w ktorych przylega uszczelka.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 22, 2006, 18:44:13 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
a jak do tego podejsc "taktycznie " , smaruje oczyszczam i odtluszczam powierzchnie , czekam az wszystko odparuje , nakladam silikon na miske ukladam uszczelke smaruje od gory dokladam do silnika i dokrecam na krzyz  tak ? czy jesli klej osiadzie na gwincie czy nie bede mial problemow z odkreceniem srub ??

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 23, 2006, 19:45:52 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Musisz odtluslic dobrze, posmarowac silikonem miske i blok silnika, uszczelke "przyklej" do miski, bo bedziesz mial problemy z zalozeniem jej na silnik (jezeli silnik jest w aucie), bo jak silnik masz na zewnatrz to jest o wiele latwiej.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 24, 2006, 11:38:39 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
silnik w aucie , mam przykleic uszczelke do miski i poczekac az podeschnie ?? a potem wysmarowac uszczelke dobrze i do bloku dokrecic tak ??

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 24, 2006, 16:37:53 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Posmaruj miske i posmaruj blok silnika, na kazdym silikonie jest napisane aby odczekac z 10 - 15 minut zanim skrecisz wszystko. Posmaruj wiec miske i przyklej na nia uszczelke, pozniej posmaruj blok silnika poczekaj z 10 minut i zaloz miske. Na poczatku przykleilem uszczelke do bloku silnika i podczas zakladania uszczelka mi sie odkleila i wpadla od miski i musialem od nowa zakladac. Jeszcze jedno, uszczelka troche na otworach nie pasowala do miska, wiec jak ja przykleilem do miski to w otwory wsadzilem srubki. Dzieki czemu nie mialem problemow z wkreceniem srub.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 25, 2006, 17:18:27 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
silnik w aucie wiec raczej mi srubki powylatuja chyba ze dodatkowo tasme klejaca zaangazuje

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 25, 2006, 19:09:08 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Poczekaj nie rozumiesz mnie (w sumie to sie nie dziwie, bo ja tez czasami siebie nie rozumiem :P ). Jak silikon podeschnie to mozesz wyjac srubki i zakladac miske.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Olej- szczelnosc
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 25, 2006, 23:40:28 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
juz rozumiem , dzieki za poswiecony czas , teraz tylko wziac sie do roboty i uszczelnic :D