Autor Wątek: Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki  (Przeczytany 2606 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« dnia: Luty 08, 2006, 09:54:13 am »

poltec#762

  • Gość
Witam szanowych kolegów!!

Pytanie moje dotyczy ceny za wymiane pier?cionków i uszczelki głowicy(itp. uszczelki silnik). tzn. robocizna + cze?ci ceny jakie s? ok. I gdzie w Gdańsku lub w stronę Nowego można cos takiego zrobić u kogo może kto? ma jakie? namiary. Bo mi się przegrzał, no i niestety czeka na robotę. :(
Pozdro

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2006, 10:55:31 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Pierscienie w Łódzkiej primie kosztuja 87 zł 13 gr, uszczelka pod głowice -no name 30/40 zł, Elring(jakas niemiecka podobno dobra) 60zł, Geotze 100zł. Komplet uszczelek do całego silnika to koszt około 130-170zł. Robocizna nie wiem poniewaz wszystko robie sam z wyjatkiem planowania głowicy ;)  70zł i regulacji luzów 80zł
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2006, 11:09:36 am »

Cyneq

  • Gość
Na regulację luzów jeŹdzisz? Mięęęczaaak :)

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2006, 11:41:25 am »

Chomal#1856

  • Gość
Cytat: "Elwood#1887"
... planowania głowicy ;)  70zł...


Co tak drogo  :shock:
Ja place 35-50zl max

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 08, 2006, 22:19:46 pm »

Woj-o#772

  • Gość
regulacja zaworów (luzów) 50 zeta.
Komplet pier?cieni Goetze 120 zeta uszczelka Ajusa (silikonowana cała) 35-50 zeta. No name około 30.

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 08, 2006, 23:20:15 pm »

SerU#408

  • Gość
O Ajusie mam złe zdanie-wręcz fatalne. Z reszt? nie tylko ja  :twisted: Parę razy się zdarzyło, że jeszcze przed odpaleniem silnika już ciekła  :twisted:

Je?li chodzi o robotę, to za planowanie dohc-owej głowicy płaciłem 40 zeta, pier?cienie bodaj 100. Wymiana pier?cieni to nie taka prosta sprawa. Trzeba rozebrać praktycznie cały silnik (zostaje jedynie wał i zamach na swoim miejscu) żeby się do nich dobrać więc koszta mog? być spore.

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 09, 2006, 17:13:05 pm »

poltec#762

  • Gość
Walne szczerze jak w talerze:

Czy 400zł za robociznę i 700zł za cze?ci to dużo. Oczywi?cie tak na oko. Tak mi mechanik powiedział gdy zobaczył co się stało.  :(

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 09, 2006, 23:01:10 pm »

SerU#408

  • Gość
Za robociznę cena jak najbardziej OK ale na czę?ciach chce Cię zerżn?ć  :twisted:

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 11, 2006, 14:47:25 pm »

GeOrGe#411

  • Gość
Witam!!!

Sorrki że z nicka brata, ale byłem u mechanika. I co? ostro jest nie tak.
Kole? zmienił olej, sprężanie jest :eek: . No i nic nie wywala oleju :eek: . Tylko termostat do wymiany, bo wogóle nie działa. Nie wiem co, o co chosi??? To trochę dziwne, być może za dużo oleju po wymianie zalałem i dlatego wywalało go przez bagnet. Zaznaczam że bagnet nie wylatał, tylko powietrze uciekało jakby była" mała dziurka z dętce, robiły się b?belki" i tylko powyżej 95 stopni. Nadal szukam kolesia koło trójmiasta, czyt. fachowca, mechanika.  ;)

Pozdro
Poltec#762

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 11, 2006, 15:03:41 pm »

SerU#408

  • Gość
Bardzo możliwe, że przytkał Ci się jaki? kanał olejowy (zamarzł majonez z oleju-w tych temperaturach to normalka) i się takie cu? porobiło. Miałem dokładnie to samo w mojej dwójce. Przyszła odwilż i mu przeszło :D

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 11, 2006, 16:51:23 pm »

vox+241

  • Gość
Sorki za małe OT,ale mam pytanie: OLEJ sprawdza sie na zimnym nie odpalanym silniku tak? Czym grozi wlanie za duzo oleju?

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 11, 2006, 17:37:17 pm »

SerU#408

  • Gość
Zimny, gor?cy bez różnicy. Byle silnik jaki? czas nie pracował (żeby cały olej mógl spłyn?c do miski) bo tylko wtedy masz pewny i prawidłowy pomiar. Wlanie za dużej ilo?ci oleju może się skończyć tym, że wywali olej wszystkimi możliwymi dziurami. Z reszt? wszystko zależy od tego, co rozumiesz pod pojęciem za dużo. Je?li zalejesz po korek to już się robi bardzo nieciekawie  :mrgreen: Podczas mrozu na pewno takiego silnika nie odpalisz  :mrgreen:  :roll:

Pytanko: o ceny 2.0i.e uszczelka głowicy +pier?cionki
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 11, 2006, 19:17:14 pm »

vox+241

  • Gość
To tak teoretycznie pytałem sie, bo na zimnym mam max prawie a po odpaleniu i sprawdzeniu nad minimum lekko