Autor Wątek: Co znaczy ten opis " Check Engine"???  (Przeczytany 2665 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Co znaczy ten opis " Check Engine"???
« dnia: Luty 08, 2006, 12:47:54 pm »

Jan

  • Gość
Witam serdecznie forumowiczów.
Mam od nie dawna poldka ATU na wtrysku i po paru dniach jazdy pojawił się dziwny napis na desce rozdzielczej.Mianowicie jest to " CHECK ENGINE " i ?wieci na czerwono.Bardzo proszę o odpowiedż ponieważ ja nie znam się w ogóle na mechanice silnika.Na domiar złego dziwnie zachowuj? się obroty silnika,tj. obroty wachaj? się między 1000... a 1500 obr/min.
Z góry dziękuję za odpowiedzi serdecznie pozdrawiam wszystkich.

.........Zrozpaczony  JAN........


edit tytuł na czytelniejszy - t#1840

Co znaczy ten opis " Check Engine"???
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 08, 2006, 12:55:12 pm »

pluton_14

  • Gość
Komputer od wtrysku wywalil ci blad i jest mozliwie ze przelaczyl sie na tryb awaryjny , jesli sie nie znasz radze jechac do mechanika , najlepiej bylo by odczytac bledy na komputerze. Napisz rok swojego auta bo sa 2 rodzaje wtryskow w polonezie.



PZDR Pluton

Co znaczy ten opis " Check Engine"???
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 08, 2006, 12:58:43 pm »

Kaczy#1853

  • Gość
Czy autko jezdzi na gazie? Jesli tak to jaka jest to instalacja (ktorej generacji) tzn. czy posiada silniczek krokowy regulujacy ilosc gazu czy jest reczna regulacja pokretlem na rurce idacej od parownika?

A najlepiej jak uzyjesz opcji SZUKAJ.. temat byl poruszany baaaardzo wiele razy bo niemal kazdy sie z nim zetknal.

Co znaczy ten opis " Check Engine"???
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 08, 2006, 13:30:17 pm »

Jan

  • Gość
Wielkie dzięki chłopaki.
Poldek jest z 96 r. Nie wiem co tam jest za gazior,ale nie ma pokrętła.Mam pytanoie a, jeżeliby było to co za różnica? Chyba się nacieszyłem jazd?, bo aż tydzień. :sad: .
Na razie dzięki za odpowiedzi.
Serdecznie pozdrawiam.

Co znaczy ten opis " Check Engine"???
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 09, 2006, 02:16:57 am »

Jan

  • Gość