Autor Wątek: Zimny 14,2V ciepły silnik ładowanie 13V ?? CO to jest?  (Przeczytany 9787 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zimny 14,2V ciepły silnik ładowanie 13V ?? CO to jest?
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 11, 2007, 10:19:27 am »

klimek83

  • Gość
witam
pozwólcie że też się tu podepnę a mianowicie:
zmierzyłem ostatnio rezystancję pomiędzy zaciskiem 15 a masą auta
( przy odłączonym akumulatorze) no i zdziwiłem się bo przy zmianie polaryzacji sond miernika było przejście i miernik pokazywał wartośc rezystancji (chyba coś koło 20 ohm) a przecież z tego co sie orientuję to na zaciku 15 są podłaczone wyjścia z diód wzbudzenia, dlatego mam pytanie czy ktoś z was mierzył swego altka w ten sposób.
Bo mnie się wydaje że diody wzbudzenia mają w moim altku przejście w obie strony( nie ma kierunku zaporowego ?)

Zimny 14,2V ciepły silnik ładowanie 13V ?? CO to jest?
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 28, 2007, 13:44:44 pm »

jankiel

  • Gość
panowie a mam pytanie , jakiej grubości kabel macie od alternatora do akumulatora???

Zimny 14,2V ciepły silnik ładowanie 13V ?? CO to jest?
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 28, 2007, 20:05:27 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
W roverze mam teraz dodatkowy 4mm^2 1V wie cej w instalacji
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Zimny 14,2V ciepły silnik ładowanie 13V ?? CO to jest?
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 31, 2007, 19:29:59 pm »

ram.ram

  • Gość
Witam odkopuje ponieważ mam podobny problem otóż jak mierze napięcie na akumulatorze to pokazuje 13,2 - 13,5 podobne jak mierze na kablach które wychodzą  ale jak mierze na śrubie do której jest podłączony kondensator przeciw zakłóceniowy to pokazuje 14,2 . Dodam że jak jest ako słaby to żarzy się kontrolka a jak naładuje to tego nie ma. Mam C+ 1,4 R
Pozdrawiam

Zimny 14,2V ciepły silnik ładowanie 13V ?? CO to jest?
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 01, 2007, 08:47:12 am »

kan

  • Gość
Pewnie masz zaśniedziałe styki na których jest spadek napięcia. Poodkręcaj wszystkie kable i przeczyść styki i połączenia.

Zimny 14,2V ciepły silnik ładowanie 13V ?? CO to jest?
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 01, 2007, 21:03:26 pm »

ram.ram

  • Gość
Wydaje mi sie że jest to kostka na wsuwkach i nią ruszałem. Co by było jak bym sie w piął z kablem pod śrubę do której jest podczepiony kondensator przeciw zakłóceniowy nie rozbierałem tego alternatora i nie wiem jakie tam są połączenia.