Autor Wątek: WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......  (Przeczytany 2535 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......
« dnia: Luty 14, 2006, 22:59:22 pm »

zylet69

  • Gość
MAM NASTĘPUJˇCY PROBLEM W MOIM POLDKU 1,9 GLD
GDY POLDEK STOI NP. PRZEZ NOC, WSKAZNIK CISNIENIA OLEJU PO URUCHOMIENIU SILNIKA NAWET NIE DRGNIE , DOPIERO GDY SILNIK SIĘ ZAGRZEJE {OK 5 KM JAZDY}W PEWNYM MOMENCIE WSKAZÓWKA POKAZUJE CISNIENIE OLEJU...........I WTEDY NIBY OK.
MYSLAŁEM ŻE CO| NIE TAK Z OLEJEM -----WYMIENIŁEM OLEJ Z FILTREM -TO SAMO !!!
CO TO MOŻE BYĆ ZA ZJAWISKO????????????????

WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 15, 2006, 00:35:54 am »

karol-1987

  • Gość
nie przejmuj sie wskaznikiem, to chyba rzecz, ktora w polonezie oszukuje najbardziej :) sprawdzaj stan oleju, czy wszystko ok i przede wszystkim patrz na kontrolke. dopiero jak sie zaswieci zacznij sie martwic, wczesniej nie ma potrzeby, jesli silnik wszystko chodzi tak jak zawsze lub poprostu dobrze jesli dopiero kupiles auto - olej ten wskaznik. w niektorych polonezach w ogole go nie ma. u mnie ledwo sie podnosi jak zimny silnik a jak sie zagrzeje to spada prawie na 0. pzdr.

WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 15, 2006, 00:56:52 am »

Guciu1801

  • Gość
u mnie w abimexie jest tak, ze jak woz jest zimny to wskazowka jest na polowie skali, czyli ok 0,4 bar. W miare ogrzewania cisnienie maleje. Ale przy wyzszych obrotach tez podchodzi do 0,4. Dzisiaj cos dziwnego sie dzialo. mimo iz sie rozgrzal, to nie schodzil z obrotow i cisnienie tez nie malalo. Dopiero jak stanalem na poboczu, to obroty powoli zeszly do ok 1k rpm i cisnienie tez opadlo. Potem bylo juz normalnie. To auto nie przestaje mnie zadziwiac.

WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 15, 2006, 01:03:30 am »

karol-1987

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
u mnie w abimexie jest tak, ze jak woz jest zimny to wskazowka jest na polowie skali, czyli ok 0,4 bar. W miare ogrzewania cisnienie maleje. Ale przy wyzszych obrotach tez podchodzi do 0,4
no i to sie zgadza, zimny silnik = gęsty olej = duze cisnienie. cieply - rzadki olej - mniejsze cisnienie. i jak dodajesz gazu to tez wzrasta, w koncu dajesz mu "po garach" :P

WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 15, 2006, 01:55:46 am »

Guciu1801

  • Gość
to ja rozumiem :) i wiem o tym. Ale zdziwil mnie fakt, ze przy cieplym silniku na niskich obrotach cisnienie bylo stosunkowo wysokie.

WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 15, 2006, 11:18:26 am »

Meggido

  • Gość
Najczę?ciej zatyka się otworek w czujniku i s? jaja. U mnie czasem ten czujnik wyjmuję i odtykam. Wtedy przez jaki? czas jest ok. Pó?niej historia się powtarza. W chwili obecnej na wolnych mam poniżej zera, a kontrolka nie ?wieci się. Nie ma się czym przejmować.

WSKAZNIK -CZUJNIK OLEJU DZIWNA SPRAWA......
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 15, 2006, 15:25:26 pm »

zylet69

  • Gość
no to mnie uspokoili?cie  ,silnik pracuje tak jak zawsze chodził, sadze że jakby nie było smarowania tyle czasu to by się w końcu zatarł ale jest ok.