Autor Wątek: Rover - 1.6 i turbosprężarka  (Przeczytany 13393 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« dnia: Luty 28, 2006, 14:32:29 pm »

ajk#1212

  • Gość
Witam!!
 
Mam poloneza z wymienionym silnkiekm z 1,4 rovera(rozlecial sie bo sie linka gazu zapetliła) na identyczny tylko 1,6 16v rovera i od prewnego czsu zastanawiam sie jak tu zrobic zeby mial jeszce wiekszego kopa. Czy da sie zalozyc jakas TURBOSPREZARKE jezeli tak to jaka. A moze jakies inne sposoby na TURBO POLDOLOTA Pomocy bo uzaleznilem sie od pokazywania frajer? w nowych bryczkach ze stara polska motoryzacje tez potrafi wiele!!Z gory dzieki za odpowiedzi.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2006, 14:41:36 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
to ja mam pytanie: czy po wymianie silnika na 1.6 jest duza roznica niz z 1.4 ?? mierzyles ile masz do 100km/h z tym silnikiem  (1.6)? opisz wrazenia ogolne :D ile kosztowal itp
bo niektorzy niosa sie z zamiarem takiej zamiany, ale skoro kolega juz ma taki silnik to niech napisze cos :D
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 28, 2006, 15:00:13 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
zduffy, z nieba czlowieku spadasz. Jak wyzej, opisz wrazenia, problemy przy przekladce itp.

Co do turbo to bedziesz mial klopot. W Polsce jest malo gadzetow do k-series. W UK co innego, ale ceny tez sa zaporowe. Skoro Ci 1.6 nie wystarcza to zawsze mozesz pokusic sie o 1.8 serii k. Tam masz spory moment przy niskich obrotach. Roznica bedzie znaczna. Dla mostu takze  :mrgreen:

O fuck. Kolega jest z lublina. Musimy sie jakos spotkac. Co robisz w weekendy i gdzie dokladnie mieszkasz?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2006, 15:03:59 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Niejaki kolega Arabek miał swego czasu poldrovera 1,4 na turbinie z BMW 525 2,5TD (jak mnie pamięć nie myli). Miał z tym samochodem coniemiara przygód (niestety przez niekompetencję "fachowców" pracuj?cych nad tym autem). Ogólnie aby efekty były zadowalaj?ce musiał odprężyć silnmik (dla większego doładowania) zmodyfikować układ wydechowy pod turbinę nieco przerobić układ chłodzenia, zasilania w paliwo (większe wtryskiwacze i wydajniejsza pompa paliwa inny regulator ci?nienia paliwa), układ smarowania (oczywiste smarowanie turbiny) oraz system sterowania wtryskiem za pomoc? "?winki" (piggypack czy jak to się zwie). Ogólnie udało mu się uzyskać z 1,4 140KM i co? koło 190 Nm (o ile mnie pamięć nie myli).

Najlepiej pogadaj z nim osobi?cie to popowiada conieco o eksploatacji 1,4 na turbince.

Tak ogólnie z wiedzy jak? posiadam to uturbienie silnika wolnoss?cego jest realne ale trzeba to robić z głow? i wyczuciem. Inwestycja będzie kosztowna i prawdopdobnie będziesz musiał wszystko robić jako pierwszy (no jako drugi - oficjalnie bo jeden turboroverolot ?migał i może jeszcze ?miga już kilka lat). Dlatego będziesz musiał sam rozwi?zać wiele problemów. Przy tzw soft-turbo można ograniczyć koszty i upro?cić modyfikację niestety w zamian za mniejsze osi?gi i znacznie ograniczone możliwo?ci podkręcania. Ogólnie zasada uturbiania jak we wszystkich silnikach więc na pocz?tek radzę dobrze poznać jak się uturbia silniki wolnoss?ce i porozmawiać z ludzmi którzy to zrobili. wtredy pomy?leć nad turborovreolotem 1,6.

Co do samej turbiny to praktycznie każda któr? uda sie zainstalować pod mask? poldolota. możnaby pokombinować z podzespołami z 1,8turbo rovera ale ktotakiego widział na oczy i gdzie dostać do niego czesci.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 28, 2006, 15:42:01 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Moim zdaniem gra nie warta swieczki. Nawet gdyby ci sie udalo osiagnac to co mial arabek w swoim sprzecie to wsadzisz w to duuuzo kasy.
Poza tym jak sie nie myle arabek do konca sie nie uporal ze swoim sprzetem i go w kocu sprzedal. Jezeli nie masz zaciecia mechanika, albo wogole sie tym nie interesujesz i bedziesz chcial to komus zlecic to wydasz jeszcze wiecej. Zastanow sie czy warto? Ponizej masz zestawienie parametrow dwoch silnikow.

Pierwszy to 1.6. Drugi 1.8, ten 117 konny. Zauwaz jak nisko masz juz moment i jak w miare plaska jest charakterystyka. Powinno Ci to wystarczyc.



Tutaj masz parametry uturbionego 1.8



I na koniec jak to wyglada w serii  :D



Wybor nalezy do Ciebie
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 28, 2006, 16:29:50 pm »

ajk#1212

  • Gość
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedzi , chyba nie bede zakladal turbiny za duzo roboty i niewiadomych :( szkoda.
A jezeli chodzi o silniczek to kupilem go w pod Warszawskiej firmie rover parts czy cos takiego , oni tam zajmuja sie sprowadzaniem roverow z angli i sprzedarza na czesci co do ceny to nie pamietam bo nie ja to sponsorowalem tylko ojciec bo on zepsol mi stary silnik :)Dla zainteresowanchy moge podac numer do nich ale teraz nie pamietam.Z zalozeniem nie bylo zadnych problemow chodziasz nie ja go zakladalem tylko zrobila to ta firam u ktorej kupilem silnik.Jezdze nim juz 1,5 roku i jak do tej pory to musialem tylko dolac oleju:))
Roznica jest spora ale nie mierzylem osiagow.
SENN jak chcesz to moge sie z toba spotkac i przewezdz cie poldolotkiem jezeli mieszkasz w lublinie to napisal bys innym swoja opinje o tym silniku.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 28, 2006, 18:00:20 pm »

WKLIW

  • Gość
Senn#1869 gdyby?cie się spotkali to przygl?dnij się tej konstrukcji a konkretnie osprzętowi czy jest z 1,4 czy z 1,6 (głównie przepływomierze czujniki itp) i jak by? mógł to sprawdz jaki jest komp seria poldoroverowska czy od 1,6

[ Dodano: 2006-02-28, 18:00 ]
byłbym wdzięczny bo mog? mi sie przydać te info przy ewentualniej przekładce u krisa

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 01, 2006, 00:58:30 am »

Mrozek#83

  • Gość
Cytat: "WKLIW#1874"
Senn#1869 gdyby?cie się spotkali to przygl?dnij się tej konstrukcji a konkretnie osprzętowi czy jest z 1,4 czy z 1,6 (głównie przepływomierze (...)

Jakie przepływomierze? Widziałes ten silnik w ogóle na oczy? Silnik rovera nie ma żadnych przepływomierzy.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 01, 2006, 07:07:48 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
zduffy, nie mieszkam w Lublinie, ale pochodze z Pulaw. Czesto jestem u rodzinki w weekendy. Do Lublina stamtad mam rzut beretem wiec nie widze problemu zeby sie spotkac. Fajnie ze sie pojawiles na forum bo jest tu kilku maniakow rovera, ktorzy planuja przesiadke na 1.6 lub 1.8.

Wracajac do silnika to ceny 1.8 oscyluja wokol 3000 pln wiec kwota tez nie jest mala. Z drugiej strony za ta kwote kupujesz w miare nowe silniki. Na przyklad ostatnio byl do wziecia 1.8 135 KM za 4000 z osprzetem z gigantycznym przebiegiem 15 tys mil :smile: Silniki sa dla nas drogie i boli kwestia ze cena motora bedzie przewyzszal cene samochodu, ale tak to juz jest z polonezami :) Dla porownania ten silnik mozna rowniez wlozyc do kilkuletniego Rovera R75 wartego 50 000 wiec cena silnikow jest pod tym katem smiesznie mala.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 01, 2006, 09:34:28 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
za to 1.8 8v z BMW mozna kupic za 1500pln ,maly retusz w mocowaniu silnika i adapter do kolnierza (za tym idze pewnie i retusz kola zamachowego)
albo skrzynia do BMW za 500pln

a taki 1.8 8v ma 115KM i wiekszy moment niz 1.8 16v rovera   :P
za 2000pln mozna tez kupic 1.8 16v BMW ,a to juz 140KM
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 01, 2006, 09:53:57 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "KGB"
za to 1.8 8v z BMW mozna kupic za 1500pln ,maly retusz w mocowaniu silnika i adapter do kolnierza (za tym idze pewnie i retusz kola zamachowego)
albo skrzynia do BMW za 500pln

a taki 1.8 8v ma 115KM i wiekszy moment niz 1.8 16v rovera   :P
za 2000pln mozna tez kupic 1.8 16v BMW ,a to juz 140KM


KGB, przestan pisac glupoty. Kuzwa uwziales sie czy co? Masz jakas awersje do rovera? Z czym tu wyjezdzasz. Widzialest temat watku czy Ci go przypomniec. Po co pisac ile kosztuje zarzniety silnik od BMW, przy przekladce ktorego mialbys mega wielkie problemy o ile wogole bys go wsadzil. Potem wszystko by sie rozlazilo. Akurat 1.8 rovera jest najmocniejszym, dostepnym silnikiem do poloneza, ktorego przekladka ogranicza sie do odkrecenia paru srubek i wsadzenia nowego. Polaczenie go z buda i skrzynia nie stanowi najmniejszego problemu i wszystko jest fabryczne. Pozostaje sprawa sterowania wtryskiem, ale to inna rzecz, ktora jest do pokonania. Rover tez ma z 1.8 160 KM i co kuzwa z tego?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 01, 2006, 11:32:40 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Widze tutaj bardzo przyszlosciowy silnik, my?lę że warto dolozyc ?wistaka. Od pewnego dnia bacznie sledze poczynania w sprawie montazu 1.6/1.8 k16. Mysle ze jak najbardziej warto sie w to bawic ;)



Cytat: "KGB"
za to 1.8 8v z BMW mozna kupic za 1500pln ,maly retusz w mocowaniu silnika i adapter do kolnierza (za tym idze pewnie i retusz kola zamachowego)
albo skrzynia do BMW za 500pln
a taki 1.8 8v ma 115KM i wiekszy moment niz 1.8 16v rovera   :P
za 2000pln mozna tez kupic 1.8 16v BMW ,a to juz 140KM

To we? se kup i zamontuj bo komus to fajnie dogadywac nie? :mad: A w miedzyczasie idz pobiegac zamiast wypisywac kolejne bzdury! :mad:
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 01, 2006, 14:46:37 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
hmm uturbione wymagało by natrysku na spody tłoka. w ekstremalnych przypadkach wymiany tłoków i korb a tu już ceny id? w tysiace za kute.
kolektor pod turbinę. widac orginał nie wejdzie bo ma w druga stronę wyj?cie spalin. inter tez potrzebny, orurowanie dolotu. przeróbka zderzaka by to tam wsadzić. no i co skrzynka może tego nie wytrzymac. Co do tego 1,6 to chciałbym zobaczyć jak to bangla  :twisted:
Co do silnika BMW dociencie flanszy mocuj?cej silnik laserem to koszt ok 500zł jesli dopasuje się jak?s tarcze i długo?c wałka skrzyni to jako? by było, ale znaj?c życie wałka poprostu zabraknie. a koszt jego dorobienia to już kolejne kilka stów. dopasowanie silnika ze skrzyni? wiaze się z dorobieniem wału napędowego który poł?czy to wszystko koszt od 600 do 1400zł
wiec wieksi bracia ze stajni rovera s? dobra alternatywa dla silnika :mrgreen:

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 01, 2006, 15:36:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Senn#1869,
ja nie mam awersji ,to wy spuszczacie sie na jego widok
sam qwa napisales ,ze 1.8 rovera kosztuje 3000pln ,to dalem alternatywe za dwa razy mniejsze pieniadze - zwlaszcza dla kogos kto nie ma 1.4 ,zeby tylko silnik zmienic

OZi#1845,
sam sobie pobiegaj i przestan papugowac innych - nic ci z tego nie przyjdzie bo sam nawet 1.4 nie masz ,wiec lepiej pomysl kreatywnie

Van#1860,
latwiej is w druga strone ,czyli zamiast ma walka zabraknac ,to lepiej kolo zamachowe wyprowadzic dalej ,co jest jak najbardziej do zrobienia
a flansze niekoniecznie laserem trzeba ciac ,wiec mozna sie w 200pln zamknac z jej dorobieniem
jezeli ktos by chcial skrzynie (JA niechce ,co pionowy drazek bedzie) to wal mozna dobrac z fiatow wszelakich ,wiec grosze

postaw sie poprostu w mojej sytuacji - dla ciebie rover jest jedyna sensowna mozliwoscia ,bo masz 1.4 - wiec tylko przekladasz
dla mnie montowanie rovera to cenowo tak jak montowanie BMW

z tematu i tak zboczono na samym poczatku zastepujac konkrety odnosnie turbo propozycjami montazu 1.8
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 01, 2006, 16:59:38 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Po co pisac ile kosztuje zarzniety silnik od BMW, przy przekladce ktorego mialbys mega wielkie problemy o ile wogole bys go wsadzil.


Nie chce tutaj robic off-topa ale Senn czy widziałes silnik r4 od rekina ? Wcale nie jest taki wielki. Jezeli jest to r4 to powinien wejsc bez wiekszych problemów. Akurat mam taki silnik(uszkodzony ale do przekł?dki w sam raz) pomierzyłęm komore silnika PN i przymierzyłem silnik. W sumie to jak dla mnie nie ma problemu. Seryjny stabilizator zostaje na miejscu a silnik wymiarami pasuje idealnie. Skrzynia od bmw jest bardzo mała- wielkosci tej od fso albo nawet mniejsza. Jedyny problem to to ze zaraz za silnikiem jest duzo wieksza od seriii moze zachaczac o tunel ale wyciecie kilku zeberek z obudowy sprzegła i ewentualne lekkie obnizenie silnika powinny rozwiazac sprawe. Drugi problem z nia troche wiekszy to ze drazek od tej skrzyni wymiarowo wypadnie gdzies w okolicach recznego(sama skrzynia jest mał? ale drazek wystaje sporo poza nia) Trzeci polega na tym ze silniki od rekina miały skrzynie 4 ,nowsze piatki pasuja bez problemu ALE naped link ipredkosciomierza jest brany z tylnego mostu a nie ze skrzyni wiec  bedzie brakowało predkosciomierza. Dorobienie łap to nie problem z wałem tez mozna sobie poradzic- wykorzystac nawet taki od fso i dospawac koncówke. Oprócz tego tzreba wyspawac przejsciówke wydechu FSO-BMW. Gaznik pasuje od PN po przeróbce sterowania co powoduje ze mozna zostawic stara instalacje, silniki te normalnie miały most 41/10 (pn 1.5) wiec tez nie ma problemu. Mój kumpel widział silnik z rekina na automacie w PN wiec jest to mozliwe :roll: Co do silników to sa bardzo trwałe i sam łancuch rozrzadu zmienia sie co około 100tys w praktyce jak to mówia od remontu do remontu a silniki te przejezdzaja bez problemu 300 tys do kapitalki
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 01, 2006, 17:39:02 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Ale to już wieksza zabawa. a zmiana miedzy roverami jest jak zmiana z 1,5ohv na 1,6ohv wiec banalnie prosta. W poldka wejdzie co się komu zamarzy pytanie czy jest sens i czy sie opłaca. Jesli kto? ma rovera bedzie do?zył do tego by taki silnik tam pozostał a ten co ma ohv bedzie szukał innej alternatywy.
hmm bawiłem się w przespawywanie wałów. nie tak łatwo ustawić dobrze by nie miał bić. i co jak co to bedzie miało duze obroty wiec musi być solidne i wyważone.

Swistak jest bardzo kusz?cym rozwiazaniem. dla przykładu oturbienie fiacika SC to koszt ok 5 ty? zł. więc oturbienie rovera nie powinno wiele poza t? sumkę wychodzić.
uzywanie silnika oturbionego tez wygl?da inaczej niż wolnoss?cego. przynajmniej wydech moze pozostać prawie seryjny(nie licz?c koniecznych zmian) bo oturbionemu nie potrzeba az tak dobrego wydechu.
no i oczywi?cie spalanie wzro?nie. chyba ze kto? by to zestroił jak się nalezy. sle koszt dobrego zestrojenia to też ok  ty? zł. wiec jesli masz wolne ok 5-6 ty? możesz pomy?leć o turbo. Wrazenia z jazdy samochodem z turbin? niesamowite. normalnie diabeł w niego wstępuje  :mrgreen:

[ Dodano: 2006-03-01, 17:44 ]
hmm a może by tak pokusić się o instalację nitro??
koszt od ok 1,2zł(zestawy do samodzielnego montarzu. inkognito) do 2,5 za system mokrego wtrysku z montarzem i zestrojeniem. wtedy masz dodatkowe 50km na każdy strzał :D. mankament tylko 10s
do silnika 1,8 można by się pokusić o strzał z 75km ale strzały musza być stopniowane by nie rozerwało go za szybko

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 01, 2006, 17:44:51 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "KGB"
za to 1.8 8v z BMW mozna kupic za 1500pln ,maly retusz w mocowaniu silnika i adapter do kolnierza (za tym idze pewnie i retusz kola zamachowego)
albo skrzynia do BMW za 500pln

a taki 1.8 8v ma 115KM i wiekszy moment niz 1.8 16v rovera   :P
za 2000pln mozna tez kupic 1.8 16v BMW ,a to juz 140KM


ten silnik to nie jest silnik dla ludzi którzy lubi? high rpm-s , jest on (chyba tak) niskoobrotowy, starsza konstrukcja, i niepotrzebne bawienie sie w przeróbke , jeżeli juz bym sie uparł na co? BMW to ni "ch*"a nigdy w życiu 1.8 , wg. mnie najlepszym rozwi?zaniem jest 1.8 Rovera ponieważ konstrukcja jego jest taka ze można go spokojnie podkręcić do ilu? tam koni , firmy ci sie tego podejm? bo zawsze maj? mozliwo?ć pracy z komputerem ... chyba że ty my?lisz o tuningu w garazu , założenie silnika ITP ITD życze powodzenia , aha jeszze jedno , jeżeli ja miałbym zmieniać silnik to tylko i wył?cznie na 1.8 Fiat lub 1.8 Rover, jeżeli popełniłem gdzie? bł?d poprawcie mnie , nie jestem znawc? roverków , nie znam ich dok?łdnej budowy , ale nieco wiem , tak czy inaczej jestem za ROVEREM :!:  :roll:

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 01, 2006, 17:49:20 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "Van#1860"
Ale to już wieksza zabawa. a zmiana miedzy roverami jest jak zmiana z 1,5ohv na 1,6ohv wiec banalnie prosta. W poldka wejdzie co się komu zamarzy pytanie czy jest sens i czy sie opłaca. Jesli kto? ma rovera bedzie do?zył do tego by taki silnik tam pozostał a ten co ma ohv bedzie szukał innej alternatywy.

Teraz pytanie, czy jak sie poprzespawa mocowania silnika, belke i co tam jeszcze trzeba to to sie nie uwie? Trwale to bedzie? W moim przypadku buda funkiel nowka a silnik padaka. Za remont kolo 2 tys i tak trzeba wydac wiec mysle ze oplaca sie dolozyc raz tyle lub dwa i zamontowac co? przyszlosciowego co starczyło by juz do konca tego auta. Bo bawienie sie w remonty OHV co 100tys to jakos mi sie nie widzi. Ten polonez to cacy maszynka i zamiast sciagac jakiegos szrota z niemiec to lepiej zainowestowac ta kwote wlasnie w niego. Jechalem 1.4 i teraz rozumiem ten fenomen ;)
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 01, 2006, 20:05:51 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "mastah22#1900"
To zaden fenomen,szybko sie nudzi Mr.green ...Jak bedziesz grzeczny na przyszłym spocie dam Ci sie przejechac,moze sie zarazisz bardziej Very Happy Ja tam juz nei widze zadnej rewelacji ale pamietam ?.p Jef był mile zaskoczony po przesiadce z ohv.

To bylby dla mnie zasczyt ;)
Cytat: "mastah22#1900"
Przemysl to,za 2 tys masz funkiel odremontowana ohv,albo alternatywnie rovera w niewiadomo jakim stanie...Zastanów sie 2 razy,ja włozyłem drugi silnik a kosztował z wszystkim(przerejstrowanie itd.) prawie 3 tys(nie mówiac o tym ze o wiele wiecej w niego wpakowałem) ,drugi raz bym tego juz nie zrobił...

Tutaj sponsorem byliby oczywiscie rodzice takze jesli koszty zamkly by sie w 4-5tys to moze i pobawilibysmy sie w to. To bedzie trudna decyzja. Narazie bacznie sledze tutaj wypowiedzi na forum i jeddynie w gre chodzi 1.6 lub 1.8
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 01, 2006, 20:21:43 pm »

tomallus1

  • Gość
OZI jak bedziesz miał miał te 1.6 czy 1.8, to w tedy nas, zwykłych rowerowców, musisz przewie?ć :D