Spręzynki raczej nie ,bo jak na "żywca" trzymałem dr?żek zmiany biegów na jedynce to też wywalało i potwornie zgrzytało...Poraz kolejny j? rozebrałem ,przypuszczam że do wymiany jest tuleja przesuwna i koło zębate "jedynki" - sprawdzałem co się dzieje po wł?czeniu 1-go biegu z odkręcon? doln? pokryw? ,obracałem powoli wałkiem sprzęgłowym i stawiałem opór na przegubie gumowym ,ten pier?cień przesuwny niezbyt stabilnie sprzęga koło zebate jedynki -kołysze się na boki ,w niewielkim stopniu ,jednak może to być przyczyn?.Druga sprawa to mocno wyrobione wielowpusty na pier?cieniu przesuwnym i kole zębatym 1-go biegu.Tak więc stwierdziłem że do wymiany jest pier?cień (ok 70zł) koło zębate jedynki ??zł ,być może widełki i piasta tulei przesuwnej ??zł ,do tego komplet uszczelek ,ok 1.5 litra oleju.Czy to sie opłaca?