FSO-Polonez Tuning Klub
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM => AUTA SYMPATYKÓW KLUBU => Wątek zaczęty przez: Gsi Fan w Czerwiec 28, 2012, 17:35:41 pm
-
Polonez Caro Plus GSI 2000 rok grudzień. Kupiony od pierwszego właściciela. W chwili zakupu kosztował 27 tysięcy złotych. Ja zapłaciłem za niego 1250 :D
Przebieg 96600 KM ( autentyczny)
Fabryczna instalacja Bedini, niestety nie nadawała się do niczego i została zastąpiona nową.
Po zakupie wymieniony rozrząd ( Continental) + paski alternatora i wspomagania. (Gates)
Zmieniony olej + filtr przy 95246 KM ( Mobil 1 15W40, jak nie będzie dużo brał to zmienię na lepszy) (filtr Filtron)
Wymienione krótkie końcówki drążków kierowniczych.
Wymieniony czujnik ciśnienia oleju, bo ciekł. (Vernet)
Wyrzucony katalizator, zastąpiony kwasówką <lol>
Podwozie doskonale zakonserwowane, nadwozie posiada tylko milimetrowe ogniska rdzy na rantach drzwi kierowcy.
Na razie tylko jedno zdjęcie bo brudny. Będzie słonecznie to się wywoskuje i wtedy zrobi sesję :D
(http://www.picshot.pl/pfiles/146721/Kopia%20poldek%20008.jpg)
Komora silnika
(http://www.picshot.pl/pfiles/146730/poldek%20010.jpg)
Też syfek niestety
-
Ładny i widać, że zadbany :)
Troszcz się o niego, a będzie Ci służył :)
-
Autko widać zadbane, tylko dbać o niego, oleju przy takim przebiegu nie powinien Ci brać, mój ma nieco ponad 100 tyś km i nie bierze oleju a jeżdze na pełnym syntetyku, oboje mamy wozy z 2000 roku tyle że ja z marca, a to mój http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=31477.0
-
U mnie poprzedni właściciel niestety jakiś czas jeździł na mineralnym lotosie, myślał że silnik bierze olej a on gubił przez czujnik ciśnienia. Teraz mam wymieniony czujnik i zero wycieków. Jeśli przez 4 tysiące km nie weźmie oleju to wskoczę na dobry półsyntetyk.
-
Ładny, ładny nie ma co :-)
Wyrzucony katalizator, zastąpiony kwasówką
Wstaw sobie tłumik z gaźnikowca ;)
posiada tylko milimetrowe ogniska rdzy na rantach drzwi kierowcy
Zajmij się tym jak najszybciej bo nim się obejrzysz, cały rant zacznie chrupać, a szkoda ładnego GSI.
-
Wymieniony regulator napięcia więc na tę chwilę brak problemów z Gsi :D
-
Ładnie wyczyszczona komora silnika :).
Według mnie jeszcze jest brudna, tak tylko powierzchownie szczoteczką i ludwikiem potraktowałem wszystko aby tylko widzieć płyny w zbiorniczkach, bo od nowości czyszczone nie były.
-
Daj mu jakieś alumki <ok> te kołpaki to najgorszy z możliwych wzorów, strasznie ociężale wygląda na takich kołach
-
czyżby to było 44E??/ czy 42U,dbaj i wosku nie żałuj.; Widział bym go na ładnych oryginalnych alufelgach. Na twoim miejscu szybko zlikwidował bym te ogniska rdzy aby potem za dużych szkód nie narobiły.
-
Nie mam pojęcia jaki to kod lakieru. Powiedz mi gdzie mogę to sprawdzić :)
-----
Jakieś alufelgi będą dopiero gdy Gsi odwdzięczy mi się rokiem bezproblemowej jazdy :)
-
Nie mam pojęcia jaki to kod lakieru. Powiedz mi gdzie mogę to sprawdzić :)
Otwórz maskę i na tabliczce masz kod przy wsporniku maski :)
-
42U na bank
-
42U na bank
zgadza się
-
Właśnie w Gsi wybiło 99 tysięcy km. 4 tysięce od wymiany oleju i wszystko gra :D
-
Przebieg 101760
Wymienione szczęki tylne + tłoczki + płyn hamulcowy
Wymienione drążki reakcyjne tył L+P
Wymieniony cieknący przewód doprowadzający paliwo do listwy wtryskowej.
Ogółem 230 złotych wrzucone w GSI :D
-
Przebieg 102700
Wymieniony olej w skrzyni i moście :)
-
Drążek kierowniczy środkowy wymieniony. 90 złotych drążek + 30 minut pracy na kanale :)
-
ja bez kanału wymieniałem 15min :P
-
Sworzeń od strony pasażera nie chciał wyleźć, nie chciało mi się koła ściągać a mało tam miejsca żeby dobrze go młotkiem zdzielić ;)
-
to wszystko wyjaśnia ja robiłem to ściągaczem :P
-
ładne GSi lubie ogolnie plusy a ten mi sie bardzo podoba! Dbaj o niego :)
-
Przebieg 107600.
Wymieniony olej Liqui Moly 10W40 + Filtr Filtron
-
Polonezem prawie w ogóle nie jeżdżę bo pracuję cały tydzień poza domem...
Ale...
Wpadły dwie nowe opony na przód Kormoran za 179 zł sztuka
Dwa tylne amortyzatory Monroe za 78 sztuka = 156
Kompletne łączniki stabilizatora x2 = 60zł
Poduszki drązka reakcyjnego komplet =20 zł
---
Od wymiany oleju zrobione 500km... Aktualny przebieg 108100
Po przejściu z minerala na półsyntetyk oleju nie ubyło ani troszkę :D
Poldek prowadzi się jak nówka :D
---
Pozdrawiam forumowiczów :)
-
Fajne autko, utrzymane i nieźle wygląda :]
Podoba mi się że jest w serii i to że wymieniasz wszystkie zużyte elementy. Dobrze że mechanicznie masz wszytko na tip top <spoko>- chwali się <ok>
ale w moim przekonaniu dałeś ciała z oponami
w tej lub niewiele wyższej cenie można wyrwać nowe "współczesne" opony. Np dopłacił byś po kilkanaście zł+ na kuriera i proszę http://www.oponeo.pl/dane-opony/toyo-330-185-70-r13-86-t. Opony to drugi najważniejszy czynnik wpływający na bezpieczeństwo zaraz po łączniku między kierownicą a pedałami.
-
Opon potrzebowałem "na gwałt" bo jedna zaczęła bić a ja nie toleruję wibracji na kierownicy... podjechałem do pierwszego zaufanego wulkanizatora i kupiłem... Każde nowe opony są ciche a to dla mnie priorytet ;)
-
ale zużycie paliwa, bezpieczeństwo w nagłych, kryzysowych sytuacjach... szczególnie na mokrym
no ale skoro było bicie, to dobrze że od razu zareagowałeś <spoko>
-
Dziś wpadła nowa butla lpg z 10 letnią homologacją :D w poniedziałek przegląd
-
Nowy filtr gazu + nowa butla + tryb mieszany i po wczorajszym tankowania za 30 złotych (litr lpg 2,49) zrobiłem 139 km :D
daje to spalanie 8,66 l/100km czyli przejechanie 100km kosztowało mnie 21,58zł. Tak tanio poldkiem jeszcze nie podróżowałem...
-
Prawie 15 tysięcy km Gsi jest ze mną. Półtora tysiąca od przejścia z minerala na półsyntetyk i oleju nie ubyło ani grama.
Ostatni test spalania 9,7l LPG <rotfl2> Jazda w 4 i 5 osób na odcinkach do 15 km w tym miasto. Dynamiczna jazda do 110km/h,
(http://przeklej.net/uploads/image/1370791671poldi.jpg)
Fota robiona telefonem, jakość tragiczna. Auto pozostaje prawie serią oprócz świateł przeciwmgłowych, które niebawem zastąpią dzienne.
-
Wpadły dzienne :D
(http://images.tinypic.pl/i/00405/py35nlz6ljuj.jpg)
-
Poldi z rówieśniczką :D
http://zapodaj.net/ec96e02f97595.jpg
-
Zdjęcie nie działa.
-
Sorry
(http://oi58.tinypic.com/166aqro.jpg)
Dziś wymieniony olej:
Castrol Magnatec 10W40
Przebieg 120200 km.
-----
Odkąd spełniłem swoje motoryzacyjne marzenie i kupiłem alfę romeo 2,5 V6 Polonezem jeździ tylko ojciec i tak przez 2 lata zrobił 12 tysięcy kilometrów <lol>