Polonez Caro Plus GSI 2000 rok grudzień. Kupiony od pierwszego właściciela. W chwili zakupu kosztował 27 tysięcy złotych. Ja zapłaciłem za niego 1250 :D
Przebieg 96600 KM ( autentyczny)
Fabryczna instalacja Bedini, niestety nie nadawała się do niczego i została zastąpiona nową.
Po zakupie wymieniony rozrząd ( Continental) + paski alternatora i wspomagania. (Gates)
Zmieniony olej + filtr przy 95246 KM ( Mobil 1 15W40, jak nie będzie dużo brał to zmienię na lepszy) (filtr Filtron)
Wymienione krótkie końcówki drążków kierowniczych.
Wymieniony czujnik ciśnienia oleju, bo ciekł. (Vernet)
Wyrzucony katalizator, zastąpiony kwasówką
Podwozie doskonale zakonserwowane, nadwozie posiada tylko milimetrowe ogniska rdzy na rantach drzwi kierowcy.
Na razie tylko jedno zdjęcie bo brudny. Będzie słonecznie to się wywoskuje i wtedy zrobi sesję :D
Komora silnika
Też syfek niestety