Autor Wątek: Rover - uszczelka głowica termostat  (Przeczytany 15609 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 01, 2005, 18:18:42 pm »

ddobry#1564

  • Gość
mastah22 wspolczuje ci nerwow. ja kiedys tez mialem podobna sytuacje ze kazdy mowil swozen w tloku. iwec rozebralem naprawilem a tam to samo. i okazalo sie ze kolo pasowe bylo luzne  hehe moja glupota.
 jedna zecz co mnie dziwi to cena  za silnik  ktory kuples . 2,5 tys prawie to bardzo duzo. ja sprzedales silnik ze skrzynia i calym osprzetem za 1000zl.

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 01, 2005, 18:24:36 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
ddobry#1564, ani mi nie wspominaj bo nie wytrzymam wezme kałachc i sie przejade do tej firmy...Jak ja szuklałem po wszystkich gazetach/autogiełdach/giełdach to nikt nie miał... :cry: tylko te zdzierusy i faktycznie nie miałem pojecia ze az tak przepłacam :cry:
  • Jef
  • Czaku

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 02, 2005, 08:40:31 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
ze az tak przepłacam

To zależy w jakim stanie silnik i z jakiego ?ródła. MOże on nie był z poldka tylko rovera więc teoretycznie mniej zakatowany (choćby przez różnicę mas).

Chociaż za t? cenę ?miało można prawie od ręki kupić 1,6 a jak dobrze poszukać to i gołego 1,8 by? wyrwał. Trzeba było dać znać to bym podskoczył do igań i spytał.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 02, 2005, 10:06:47 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytuj (zaznaczone)
teoretycznie mniej zakatowany (choćby przez różnicę mas).


Bocian, rover wcale nie jest duzo lzejszy od poldka
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 02, 2005, 11:53:00 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
NO tak ale ma inne przełożenia i FWD co za tym idzie jest mniej obci?żony.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 02, 2005, 12:15:29 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
I tu masz swieta racje. Skrzynka jest idealnie zestrojona do tego silniczka. Rover ma dluzsza jedynke, to na pewno, potem jest podobnie,chociaz rover ciagnie od nizszych obrotow. Nie jezdzilem ta nowa 200setka ale podobno jeszcze lepiej sie zachowuje od kanciaka.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 02, 2005, 12:29:04 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
NIe wiem na ile to jest prawd? ale nasze silniki maj? max moment przy 5000RPM a te nowsze już podobno koło 3000RPM. A to już spora różnica.

Skoro piszeż że rover ma dużo dłuższ? jedynkę to moze nie będe zmieniał mostu. Teraz na mo?cie z 1,6 mogę jak się nie mylę nawet 50km/h wykręcić. Taki jedne bieg do jazdy po mie?cie ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 02, 2005, 13:55:43 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Kurde, a skad oni wzieli taka roznice. Przeciez te silniki niczym sie chyba nie roznia poza tym ze sterowanie wtryskami jest po dwa gary, a nie jak u nas na cztery
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 02, 2005, 14:46:37 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
W poł?czeniu z innym dawkowaniem może i udało się im to osi?gn?ć. Chciałem poszukać kompa z nowego 1,4 ale nie wiem jak zablokować działanie immobilisera :(.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 02, 2005, 17:08:07 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Tak to był silnik z rovera 214 dotałem do niego nawet SPI kolektor z wtryskiem...
  • Jef
  • Czaku

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 02, 2005, 17:37:32 pm »

ddobry

  • Gość
niechce was zalamywac . ale ja mam dojscie do kompletnego silnika 2.0 rovera za cene 1300-1500 zl. i nawet dawaja na niego jakas tam gwarancje. :)

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 02, 2005, 18:17:33 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
tez miałem okazje taniej kupic 1.6 16v ale sie bałem przerobek...wtedy byłem kompletnym laikiem...dopiero potem zaczałem sie interesowac POLDEM :cry:
  • Jef
  • Czaku

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 03, 2005, 08:24:43 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
miałem okazje taniej kupic 1.6 16v ale sie bałem przerobek

Bez urazy ale powiem tylko jedno słowo: FRAJER.
 Te silniki zamienia się analogicnzie jak 1,5 i 1,6 OHV poldkowe czyli wyjmujesz jeden wkładasz drugi i jedziesz w ?wiat. Problem może być tylko na benzynie bo trzeba albo zwiększyć ci?nienie paliwa albo dać większe wtryskiwacze coby dodać paliwa do większej ilo?ci zasysanego powietrza. Na LPG to i tak nie ma większego znaczenia przy instalacji I i II generacji.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 03, 2005, 19:30:30 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Bocian_s#313,  
Cytuj (zaznaczone)
Problem może być tylko na benzynie
a jednak cos.Jak kupowałem sailnik to byłem na etapie rozwojowym(mechanika) "odkrec koło" i grzebanie w maluchu...a poldrover to była "wyzsza szkoiła jazdy..." tak ze prosze sie nie smiac(głosno) :roll:
  • Jef
  • Czaku

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 03, 2005, 23:21:47 pm »

tymon86

  • Gość
Nie znam sie na przekladkach silnikow ale z tego co znalazlem na allegro to jest do kupienia 2.0DOHC z rovera z osprzetem i klima za 2000zl. Chyba niezly bajer taki silniczek w poldku tylko nie wiem czy by podszedl  :roll:

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 03, 2005, 23:33:51 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
tymon86, raczej nie te silniki to inna seria...one raczej mogfa pasowac do jakiejs Hondy bo sa praktycznie idenbtyczne ale z Poldem byloby raczej ciezko
  • Jef
  • Czaku

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 03, 2005, 23:42:46 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
ten silnik 2.0 jest inny, to jest seria T
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 04, 2005, 07:49:59 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytuj (zaznaczone)
niechce was zalamywac . ale ja mam dojscie do kompletnego silnika 2.0 rovera


Sie masz ddobry. To teraz juz wiem co kombinujesz bo niedawno cos wspominales ze z poldka masz zamiar jakiegos potwora zrobic.

P.S. Most smiga wysmienicie :smile:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 04, 2006, 18:38:37 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Wysłany: 2004-09-24, 00:25     rover_perypetie

Zrobie OT i odkopie zgnilca, a co tam.Milo jest popatrzeć na swój pierwszy post na tym forum :D

[ Dodano: 2006-07-04, 18:40 ]
I to jeszcze nie ze swego kompa :D
  • Jef
  • Czaku

Rover - uszczelka głowica termostat
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 04, 2006, 18:57:08 pm »

Guciu1801

  • Gość
az ja poszukam swojego pierwszego postu ;D

[ Dodano: 2006-07-04, 18:58 ]
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?p=38&highlight=#38 tu jest moj pierwszy :D swoja droga... co cie naszlo, na karygodne robienie OT w zacnym dziale technicznym :D

[ Dodano: 2006-07-04, 18:59 ]
kurcze... jakie stare dzieje:D jeszcze akwarium mialem :D