Autor Wątek: Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.  (Przeczytany 6091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 18, 2009, 21:00:37 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

20 minut zajmuje to osobie ktora troche siedzi w mechanice.

Stawiam 50zł że nikt nie opublikuje filmiku w którym od otwarcia maski do położenia skrzyni na dnie kanału nie minie więcej niż 20 minut. FIZYCZNIE JEST TO NIEMOŻLIWE.
 Dlatego że do odkręcenia jest 13 śrub, plus linka od predkosciomierza, linka sprzegla, kable od rozrusznika (akumulator przy okazji), i odczepienie wału... jak ktoś zwali skrzynie w 20 minut to ma u mnie dobrą flache.

I przy okazji może do mnie wpaść i wymienić mi docisk.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 18, 2009, 21:14:40 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2968
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "Stingerek"
Stawiam 50zł że nikt nie opublikuje filmiku w którym od otwarcia maski do położenia skrzyni na dnie kanału nie minie więcej niż 20 minut.
hmm... pomysle pomysle
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 18, 2009, 21:24:53 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "Stingerek"
Cytuj (zaznaczone)

20 minut zajmuje to osobie ktora troche siedzi w mechanice.

Stawiam 50zł że nikt nie opublikuje filmiku w którym od otwarcia maski do położenia skrzyni na dnie kanału nie minie więcej niż 20 minut. FIZYCZNIE JEST TO NIEMOŻLIWE.
 Dlatego że do odkręcenia jest 13 śrub, plus linka od predkosciomierza, linka sprzegla, kable od rozrusznika (akumulator przy okazji), i odczepienie wału... jak ktoś zwali skrzynie w 20 minut to ma u mnie dobrą flache.

I przy okazji może do mnie wpaść i wymienić mi docisk.


dzizas. nie wierzysz to se nie wierz. wiem swoje i ja tam nie bede nic nikomu udowadnial, bo mi sie nawet nie chce...

z mojej strony EOT.
to ja, byly Marcin#839

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 18, 2009, 22:45:25 pm »

polofix

  • Gość
wez nasmaruj linke.ona moze chodzic luzno w paluszkach ale pod obciazeniem moze sie w srodku zacinac.a docisk jak sie zepsuje to najwyzej sprzeglo chodzilo by lzej a nie ciezej.pisze to dlatego,ze mialem podobne przezycia z linka od sprzegla.

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 18, 2009, 22:55:38 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "Stingerek"
FIZYCZNIE JEST TO NIEMOŻLIWE.


a sie zapytam
klucze z grzechotka masz ??

ja bym jeszcze wymienil przy okazji malutki uszczelniacz linki predkosciomierza, czesto tam cieknie olej
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 19, 2009, 10:15:33 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

a sie zapytam
klucze z grzechotka masz ??

Mam , z grzechotki chyba z 5 rodzajów, przedłużki "giętkie-miętkie" I to nie śruby powodowały jakiekolwiek problemy, jakotakich problemów nie było wcale ! Jednak nie wyobrażam sobie jak szybko trzeba by tymi kluczami "napdalać" żeby wyrobić się w 20 minut.
Za dużo śrub.

Cytuj (zaznaczone)

wez nasmaruj linke.ona moze chodzic luzno w paluszkach ale pod obciazeniem moze sie w srodku zacinac

I co, nówka sztuka by się zacinała ?
Wiesz że linek sie nie smaruje ? One orginalnie teflonem sa pokryte.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 19, 2009, 16:59:47 pm »

Offline MichalSW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 857
  • Płeć: Mężczyzna
W wakacje kupiłem likę Linex-u. Po założeniu okazało się, że dotychczasowa siła potrzebna do wciśnięcia sprzęgła to nic w porównaniu z tym co zrobił Linex. Trzeba się było dobrze zaprzeć o oparcie. Takiego dziadostwa to już dawno nie widziałem. Mając w perspektywie podróż do Szwecji zainwestowałem wtedy w linkę fabryczną i jest o wiele lepiej, nawet bez jej smarowania olejem. Linex nasmarowany olejem bez obciązenia też się lekko przesuwał w pancerzu. Oczywiście do chwili montażu. Co śmieszne i tragiczne zarazem, linka fabryczna jest prawie w tej samej cenie co Linex.
Pomóżmy Jackowi!

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 19, 2009, 17:05:29 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Cytat: "Stingerek"
Wiesz że linek sie nie smaruje ? One orginalnie teflonem sa pokryte.

A ciekawe czy to jest jeszcze teflon, czy nie jakieś tworzywo po prostu. Mnie to zastanowiło ostatnio, gdy ten "teflon" zaczął wyłazić z pancerza.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 19, 2009, 17:15:48 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ja zamontowałem orginał Lukas. Ojciec mi odradza smarowanie linek czymkolwiek bo to im może tylko zaszkodzić. Jednak mając przed sobą wizję zrzucania skrzyni i wymianę docisku za 100zł poświęce chyba linkę i na pare godzin włożę do oleju...
Pytanie na jak długo olej starczy ? przecież po kilkunastu dniach najpóźniej wszystko wypłynie dołem...

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 19, 2009, 17:17:07 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Ja smarowałem kiedyś nawet specjalnym smarem do lin stalowych. Wszystko dobrze z 3-4 dni.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 19, 2009, 18:26:26 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1214
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
A może linka gdzieś ma załamanie ostre i dlatego podczas siłowego ciągnięcia stawia taki opór,jak linkę posmarujesz olejem to zawsze coś zostanie nie wszystek wycieknie.Właśnie miałem tak samo jak roverka nabyłem,trzeba było nie lada siły żeby wcisnąć pedał sprzęgła i też stawiałem na docisk ,ale zacząłem od linki i to było prawidłowe postęepowanie.I dziś jest git.

Rover - bardzo ciężko pracuje pedał sprzęgła.
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 19, 2009, 18:30:07 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
no dobra a moze mi ktos fotki pokaze jak u niego linka idzie dokladnie

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...