Szanowni Grupowicze, od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem poloneza atu plus. I od tego czasu gnębi mnie pewien problem, dotyczący układu chłodzenia silnika. Wcześniej miałem też poloneza ale tam była chłodnica z jednym wentylatorem i nie było tego problemu. W nowszych wersjach jest chłodnica z dwoma wentylami i dwoma termostatami do każdego z nich. U mnie jeżeli np. gdy wyłączę silnik a jest on dość nagrzany to np. po uływie 1 minuty włącza się jeden z wentylatorów. To rozumiem, ale pracuje on bardzo długo, dlatego że czujnik jest po drugiej stronie chłodnicy. Chciałem zapytać, czy tak powinny być podpięte wentyle czy ktoś to zamienił i trzeba będzie naprawić tę usterkę. Wydaje mi się, że gdyby czujnik był zaraz przy wentylatorze, to pracowałby on o wiele krucej, niż teraz.
Z góry dzięki za odpowiedŹ.
Paweł