Autor Wątek: Spawanie reperaturek w praktyce  (Przeczytany 9193 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 21, 2019, 02:33:45 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
No i jestem po transfuzji rantu dachu ... nie było lekko  ale jakoś dałem radę nie do końca skończone bo gaz mi się skończył ale teraz już z górki wyrobienie tego.  Nie wiem czemu na foto jakieś górki wyszły ale real jest prosto

Sorry że odkop ale :


Dlaczego tyle dziur na spawach jeszcze jakiś kawał blachy dospawany ... To sie robi żeby jak najmniej wyszło kitu a nie

Taką robotę tak się robi :







Czasem nie warto samemu rzeźbić tylko dać komuś kto jednak ma rękę do spawarki. Wiem z swojego doświadczenia .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 21, 2019, 19:17:51 pm »

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Kolego uczę się spawac to fakt chce projekt sam bez malowania .. kawałek blachy dospawany bo źle ucieta. Dac do majstra i zapłacić to każdy umie A podjąć się i ogarnąć to swoją drogą...
Dzisiaj auto stoi na boki będzie konserwacja itd i tylne fartuchy za zderzakami ktoś coś podpowie?

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 20, 2019, 10:24:37 am »

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Witam po przerwie ale niestety problemy zdrowotne zmusiły mnie do odstąpienia poloneza .. słuchajcie wycięte kawał blachy i mam szykac blachy z innego poloneza czy robić rzeźbę?

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 20, 2019, 17:46:21 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Inny Polonez raczej też będzie miał to wygnite.

Samemu spierdolić jest właśnie najłatwiej. Dużo trudnie jest zarobić i zapłacić komuś kto umie takie rzeczy. Szpachli w tym miejscu jak najmniej powinno być, bo tam są duże naprężenia, tam blacha mocno pracuje i szpachla będzie pękać jeśli będzie wepchnięta w jakąś szczelinę między blachami.

Przedewszystkim natomiast nie należało doprowadzać do takiego gnojowiska, tylko zająć się problemem póki do naprawy wystarczyłyby tylko lakiery i papier ścierny.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2019, 17:49:16 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 21, 2019, 16:36:53 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1756
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Jak masz dawcę który ma zdrowy ten element (w co szczerze wątpię) to można skorzystać. Ale ja w tym miejscu wstawiłbym repereturkę home made, kształt niezbyt skomplikowany i łatwy do dorobienia. No i na pewno nie bawiłbym się w jakąkolwiek szpachlę w tym miejscu.
Banned, nie marudź już...
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 21, 2019, 19:36:01 pm »

Offline Nole

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 122
    • Były, są i będą...
zresztą poszycia zewnętrzne są dostepne na portalach ogłoszeniowych...(słabej jakości- ale idzie wypracować)
A u ciebie widzę ze wiecej nie potrzeba, zresztą nie takie rzeczy się odbudowuje...