Autor Wątek: Spawanie reperaturek w praktyce  (Przeczytany 7967 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Spawanie reperaturek w praktyce
« dnia: Kwiecień 04, 2019, 17:50:42 pm »

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Witajcie. Jako że jestem bardziej mechanik niż blacharz mam pytanie zakupiłem reperaturki blotnika tyl czy ktoś spawal już te cudo? I jak się do tego zabrać żeby wyglądało to sensownie <co>

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 04, 2019, 18:07:54 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli potrzebujesz kawalka do listwy to spoko,bo da sie spasowac, mimo ze reperaturki slabo ksztalt trzymaja,
gorzej jk muszisz cos zgrac nad listwa, bo wtedy jest slabo,
troche sie z tym nameczylem, a i tak nie wyglada tak jakbym chcial, ale tez nie lubie blacharki - moze ktos z zacieciem do rzezbienia uzykalby efekt idealny,
dodatkowo nieprzyjemnie sie to spawa przez warstwe ocynku
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 04, 2019, 18:15:11 pm »

Offline maciejb609

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • caro plus 1.6 k 1997r
Nie no będę odcinke robił pod listwa żeby to zgubić..  fakt jakoś nie jest idealna ale od czegoś trzeba zacząć chociaż zastanawiam się czy nie kupić cietego z dobrego poloneza.. A masz kolego jakieś foto z tej pracy?

Odp: Spawanie reperaturek w praktyce
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 04, 2019, 18:30:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
fotek nie mam, zreszta jeszcze nie skonczone, w samym podkladzie stoi i poprawiam laczenie nad listwa,