Autor Wątek: Świece do silnika z gazem.  (Przeczytany 24925 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Świece do silnika z gazem.
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 13, 2010, 06:50:23 am »

Offline oprawca_1978

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 575
Nic nie upływa, silnik pali dobrze, cewka się nie grzeje od nadmiernego obciążenia, przewody zapłonowe nie biją po łapach, a zapłony nie wypadają, silnik NIGDY nie strzelił na LPG, a mam go sześć lat. Świece przez ten czas nawet nie złapały brudu i kamienia do tego stopnia, żeby było je z czego czyścić. LPG to super paliwo, choć zawory wydechowe w tym silniku po stu tysiącach na nim, niestety, pokazują, że LPG nie lubią.
Jak Kuba Bogu - tak Bóg Kubańczykom!

Świece do silnika z gazem.
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 13, 2010, 08:35:25 am »

Offline Mardas#1946

  • Witajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 787
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + GSI 1,6,2000 r. LPG-AL 700,70U,klimatyzacja Fab. kontrolka AFR
Cytat: "oprawca_1978"
Nic nie upływa, silnik pali dobrze, cewka się nie grzeje od nadmiernego obciążenia, przewody zapłonowe nie biją po łapach, a zapłony nie wypadają, silnik NIGDY nie strzelił na LPG, a mam go sześć lat. Świece przez ten czas nawet nie złapały brudu i kamienia do tego stopnia, żeby było je z czego czyścić. LPG to super paliwo, choć zawory wydechowe w tym silniku po stu tysiącach na nim, niestety, pokazują, że LPG nie lubią.

Bo tego nie widzisz :!: A proces ten jest zjawiskiem normalnym w starzejących się świecach,i im dłużej eksploatujesz tym gorzej ,i na pewno nie będzie lepiej ,tylko gorzej. :mrgreen:
Na potwierdzenie moich słów przytoczę cytat :
W kręgach specjalistów panuje pogląd,że  krajowe silniki najkorzystniej pracują z krajowymi świecami ISKRA.Świece zapłonowe po przebiegu około 10000 km w silniku 4-suwowym dają słabszą iskrę,co utrudnia rozruch.Spowodowane jest to między innymi siatką mikropęknięć porcelany,powodujących upływność prądu,co zakłóca pracę silnika w całym zakresie prędkości obrotowych,zmniejszając jego dynamikę, i ekonomiczność.Odpływ prądu"na masę" powodują też, a w zasadzie głównie,osady z zawartością ołowiu na elektrodach świec.Elektrody świec z osadem ołowiowym,nagrzane powyżej 500 C,mają silny upływ prądu "na masę",w przypadku wystąpienia tak zwanej nadpłynności ołowiu.Silnik w tym przypadku traci moc,a nawet potrafi się zatrzymać.Po ostygnięciu daje się ponownie uruchomić.
To tyle na ten temat. Dopowiem że w swoim GSI świece wymieniam po 20 000 tys.km,tak jak producent zaleca,i tak jak wspomniałem mam zero problemów.
Mardas- Jimi wiecznie żywy !!!!!!!!!!!! ,a moje ATU nie do zdarcia !!!!!!


http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/108123

Odp: Świece do silnika z gazem.
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 07, 2011, 14:58:04 pm »

Offline Plus98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 115
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Kombi 1.6 MPi
Zmieniłem na NGK i jak niebo do ziemi
Czy to były NGK BP7ES ?