Witam,
Przerabiałem u siebie ten patent. Linka do regulacji szyba nogi była też normalnie podlaczona, tyle że pod cięgno z "zieloną" strzałką - czyli tą która normalnie otwiera/zamyka dopływ powietrza do starej nagrzewnicy. Działo to nawet dosc logicznie- do góry - szyba, na dół - nogi. Obieg zamkniety - wg mnie nie ma sensu robić na linkę, bedzie problem z niedomykaniem się. Zostawiłem oryginalny silniczek i przycisk, który ładnie pasuje w miejsce oryginalnych klawiszowych, tyle że dodałem małą zaślepkę u dołu. Parę zdjęć możesz zobaczyć w moim skromnym artykule o aucie:
http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=38430.0. Zdjecia bezpośrednio:
https://picasaweb.google.com/106541762275403495045/Polonez?authkey=Gv1sRgCMPjo5nKlfGeXg&feat=directlink# . Odrazu mówie - tamta wersja panelu była przejsciowa, bo wygladała tragicznie. Potem pojawiła się wersja "beta"
Jak masz jeszcze jakieś pytania pisz na PW, zdjęć dodatkowych już nie porobię - Calsonic wyleciał miesiac temu zamian za nagrzewnice z pluszaka. A jeszcze jedno - kwestia zaworka. Otórz calsonic jest tak skonstruowany, że nawet przy idealnie szczelnych i dokmnietych klapach ogrzewania, powietrze zawirouje pod grzejnikiem i latem sie dosc mocno nagrzewa. Wiec zaworek jest dość porządany. U siebie zastosowałem znany juz z forum zawór z lublina + siłownik zamka centralnego. Steruje tym oryginalny modulik do zamka, w dolnym polożeniu była krańcówka, która powodowała zamkniecie zaworu tylko w dolnym połozeniu suwaka.
Pozdrawiam