jezeli z bmw ,to dlaczego za osia ?,
wlasnie na zdjeciu widac o co mi chodzilo - wal wchodzi prawie pionowo,
oprocz tego zastanawie mnie jeszcze ,na ilu to cardanach jest zrobione i w zwiazku z tym ile luzy i nierownomiernosc krzyzakow wnosi w "twardosc" kierownicy
nie wiem jak tam w Omedze ,ale w Polonezie to sporo czucia odbiera wspomaganie ,
a bez wspomagania przekladnia nie mogla byc dokladnie wykonana (gdyby ja dzisiaj robic robic na obrabiarkach CNC to by byla inna bajka) ,
ale sama przekladnia z gwintem tocznym ,taka jak ta od wspomagania nie powninna miec wiekszych luzow niz przekladnia listwowa,
oczywiscie w katowej dochodzi ten jeden przegob wiecej na drazku srodkowym (i na drugim koncu ,czyli wsporniku ,ale jezeli wspornik nie ma luzow ,to mozna pominac) - jednak w rezultacie najwiecej zalezy wykonanai i zestrojenia ukladu ,
w Polonezie nikt nie projektowal go na sportowo ,a bmw z pewnoscia poszlo w tym kierunku i nawet audi ma takie aspiracje,
mercedes ma taka przekladnie jak polonez