Zamiast spawać ciąć i jezdzić po szrotach polecam skołować sobie Catie lub Solidworksa posiedziec 3 wieczory i ogarnac model zawiasu . Nie ma sensowniejszego rozwiązania . Ogólnie pierwszą rzeczą jaka ja bym zrobił było by wypie.... tej przekładni i zapodanie listwowej...
do czego ty namawiasz
przeciez te programy kosztuja kilkadziesiat tysiecy zlotych ,czyzbys namawial to piratowania
a tak serio ,to przekladnia nie jest zla - poprostu jest trudna w wykonaniu i dlatego niedokladna,
przekladnie od wspomagania to juz inna bajka ,jej budowa pozwala na dokldne wykonanie
co do zebatej to BMW stosuje i inna raczej nie podejdzie ,bo nierealnym jest umiescic przekladnie w miejscu seryjnego trapezu (trzeba by bylo lamac drazki w dol i puscic w podloge0 - takie rozwiazanie jest bardzo niebezpieczne w zderzeniach ,
BMW stosuje przekladnie przed przednia osia - w Poldku w smie i tam miejsca nie ma na przekladnie ,ale od biedy mozna miejsce zrobic,
tylko po co ? teoretycznie jest mniej punktow,gdzie sa luzy ,ale praktycznie to jest mniej o jeden punkt ,bo wspornika nie nalezly liczyc,
wiec kupa roboty ,a marny efekt,
zajecie dla kogos ,kto ma duzo wolnego czasu