Autor Wątek: Zwiekszenie Skretu  (Przeczytany 11333 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 21, 2011, 20:07:47 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
aha , z tego co kojarzę to tam magiel jest z bmw .

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 21, 2011, 23:00:38 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli z bmw ,to dlaczego za osia ?,
wlasnie na zdjeciu widac o co mi chodzilo - wal wchodzi prawie pionowo,
oprocz tego zastanawie mnie jeszcze ,na ilu to cardanach jest zrobione i w zwiazku z tym ile luzy i nierownomiernosc krzyzakow wnosi w "twardosc" kierownicy ;>

nie wiem jak tam w Omedze ,ale w Polonezie to sporo czucia odbiera wspomaganie ,
a bez wspomagania przekladnia nie mogla byc dokladnie wykonana (gdyby ja dzisiaj robic robic na obrabiarkach CNC to by byla inna bajka) ,
ale sama przekladnia z gwintem tocznym ,taka jak ta od wspomagania nie powninna miec wiekszych luzow niz przekladnia listwowa,
oczywiscie w katowej dochodzi ten jeden przegob wiecej na drazku srodkowym (i na drugim koncu ,czyli wsporniku ,ale jezeli wspornik nie ma luzow ,to mozna pominac) - jednak w rezultacie najwiecej zalezy wykonanai i zestrojenia ukladu ,
w Polonezie nikt nie projektowal go na sportowo ,a bmw z pewnoscia poszlo w tym kierunku i nawet audi ma takie aspiracje,
mercedes ma taka przekladnie jak polonez
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 21, 2011, 23:35:59 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
tak jak pisałem , e21 ma listwe która działa odwrotnie niż te w e30 i e36 , kolejna opcja to odwrócony magiel z e36 anglika i myslę że to jest ten trop .

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 22, 2011, 15:45:59 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Powiem tak, ta listwa na oko wygląda dokładnie jak listwa od nowej Pandy która leży u mnie w piwnicy bo jak wydzwoniłem to się minimalnie wykrzywił drążek do którego przykręcona jest końcówka ,a wówczas nie szło kupić drążka bez całej przekładni.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 22, 2011, 16:44:01 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co za bajki opowiadasz ,jak to nie mozna kupic drazka kierowniczego ?
poprostu pewnie wygiela sie listwa w przekladni ,a tej to rzeczywiscie nie da sie kupic bez reszty przekladnie :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 22, 2011, 19:03:05 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
z tego co pamiętam to w temacie o tym polonezie na RF właściciel tak mi odpisał na pytanie o przekładnie zastosowaną w tym aucie.

pozdrawiam

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 24, 2011, 00:09:26 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
co za bajki opowiadasz ,jak to nie mozna kupic drazka kierowniczego

Ten pręt na który się nakręca końcówkę ,a w Polonezie śrubę rzymską... Nie mogłem go nigdzie kupić.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 25, 2011, 20:04:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co za bajki opowiadasz ,jak to nie mozna kupic drazka kierowniczego

Ten pręt na który się nakręca końcówkę ,a w Polonezie śrubę rzymską... Nie mogłem go nigdzie kupić.
z ilu czesci sklada sie drazek kierowniczy w pandzie ? z 2 czy 3 ?
koncowki musza byc dwie ,tak wiec lacza sie bezposrednio ze soba,czy za pomoca drazka ,czyli preta nagwintowanego z obu stron?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 25, 2011, 21:11:40 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Końcówka z przegubem kulowym nakręca się bezpośrednio na gwintowany drążek który wychodzi z przegubu gumowego na przekładni.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 25, 2011, 23:56:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic/uni/ws_tecdoc_2tab.php?wit=SKLEP&call=daj_tdGrupyS&notitle=1&wsk=O
drazek skalada sie z dwoch elementow :
1. drazek kierowniczy osiowy
2. koncowka drazka kierowniczego

oba elementy sa dostepne ,bo oba musza byc dostepne - poprostu sa to wymienne przeguby przekladni zebatej
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zwiekszenie Skretu
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 02, 2012, 14:46:54 pm »

Offline Przemooo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 173
    • Caro 1,6 gle 1995
dobra, temat nie jest o drazkach do pandy tylko o zwiekszaniu skretu w polonezie :)
jest Caro 1.6 GLE 1995
było Caro 1,8 16v 1996