Autor Wątek: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...  (Przeczytany 14009 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 07, 2013, 15:05:13 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Teraz pytanie czy faktycznie wyjdzie taniej  <mysli> 1800 poszło na instalacje , jeździsz w trybie miejskim czy trasy ? W mieście PB 95 jaki i LPG Poldek swoje łyknie(Rover mniej przy spokojniej nodze ) ,w trasie mój Abimex  oczywiście bez szaleństw spalił ostatnio 6,5 na 100  przy prędkości 90 myślę że Roverem spokojnie 6 da radę . Ok cena LPG Power jest mniejsza , ale czy w rzeczywistość w przeciągu całego roku czy tam miesiąca wychodzi taniej, znacznie taniej ? Robisz dziennie duże odległości ?    ;) Jakoś LPG mnie nie przekonuję w tych samochodach, były od samego początku wypuszczane z fabryki na porządnym trunku i tak powinno zostać.  Ale ważne , że ty jesteś zadowolony  :] 

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 07, 2013, 16:33:37 pm »

piciek

  • Gość
Teraz pytanie czy faktycznie wyjdzie taniej  <mysli> 1800 poszło na instalacje , jeździsz w trybie miejskim czy trasy ? W mieście PB 95 jaki i LPG Poldek swoje łyknie(Rover mniej przy spokojniej nodze ) ,w trasie mój Abimex  oczywiście bez szaleństw spalił ostatnio 6,5 na 100  przy prędkości 90 myślę że Roverem spokojnie 6 da radę . Ok cena LPG Power jest mniejsza , ale czy w rzeczywistość w przeciągu całego roku czy tam miesiąca wychodzi taniej, znacznie taniej ? Robisz dziennie duże odległości ?    ;) Jakoś LPG mnie nie przekonuję w tych samochodach, były od samego początku wypuszczane z fabryki na porządnym trunku i tak powinno zostać.  Ale ważne , że ty jesteś zadowolony  :] 
jakby nie jeździł, to instalacja gazowa zwróci się przy obecnych cenach po około 10k km, czyli ok 30km pokonanych w ciągu dnia...

Jestem zwolennikiem instalacji gazowych i uważam, że bardzo dobrze Kolega zrobił inwestując w nią.

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 07, 2013, 23:56:21 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Teraz pytanie czy faktycznie wyjdzie taniej  <mysli> 1800 poszło na instalacje , jeździsz w trybie miejskim czy trasy ? W mieście PB 95 jaki i LPG Poldek swoje łyknie(Rover mniej przy spokojniej nodze ) ,w trasie mój Abimex  oczywiście bez szaleństw spalił ostatnio 6,5 na 100  przy prędkości 90 myślę że Roverem spokojnie 6 da radę . Ok cena LPG Power jest mniejsza , ale czy w rzeczywistość w przeciągu całego roku czy tam miesiąca wychodzi taniej, znacznie taniej ? Robisz dziennie duże odległości ?    ;) Jakoś LPG mnie nie przekonuję w tych samochodach, były od samego początku wypuszczane z fabryki na porządnym trunku i tak powinno zostać.  Ale ważne , że ty jesteś zadowolony  :] 

TAK WYCHODZI TANIEJ I TO PRAWIE O POŁOWĘ.

Bez spin... Auto jest po to żeby jeździć, życie jest po to żeby korzystać i dlatego jestem jednym z niewielu którzy jeżdżą Polonezem. :)
Miesięcznie robię ok 3500km, więc wydaje mi się że to lekka głupota jeździć na benzynie przy obecnych realiach finansowych.
Instalacja zwróciła mi się w tamtym roverze którym byłem na "dalekich wakacjach". Koszt obecnego montażu to 29zł za płyn do chłodnicy :D
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 08, 2013, 21:23:45 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Teraz pytanie czy faktycznie wyjdzie taniej  <mysli> 1800 poszło na instalacje , jeździsz w trybie miejskim czy trasy ? W mieście PB 95 jaki i LPG Poldek swoje łyknie(Rover mniej przy spokojniej nodze ) ,w trasie mój Abimex  oczywiście bez szaleństw spalił ostatnio 6,5 na 100  przy prędkości 90 myślę że Roverem spokojnie 6 da radę . Ok cena LPG Power jest mniejsza , ale czy w rzeczywistość w przeciągu całego roku czy tam miesiąca wychodzi taniej, znacznie taniej ? Robisz dziennie duże odległości ?    ;) Jakoś LPG mnie nie przekonuję w tych samochodach, były od samego początku wypuszczane z fabryki na porządnym trunku i tak powinno zostać.  Ale ważne , że ty jesteś zadowolony  :] 

Instalacja dajmy nawet te 2000zł, Koszt przejechania 100km na lpg 30zł już zaokrąglając. na BP 60zł czyli masz na LPG 30 zł na każde 100km tj. ok 7tys km a to jest 600km miesięcznie. Wtedy instalacja zwróci się w rok.

Abisex 6.5 na 100 ale jazda jak emeryt/rencista. Rover mniej, tylko co to za jazda do 2 tys? i ciągłe pilnowanie się ,a bo ten litr wiecej weźmie. LPG robi robote,

sory za OT
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 10, 2013, 07:23:20 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Dobrze piszesz z LPG czy benzyną utrzymanie auta jest podobne, tylko w gazie jeździsz non stop i z gazem w podłodze ;)

Odp: FSO Polonez Atu Limited 1.4 GTI 16V '97
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 10, 2013, 14:52:23 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
To czy montaż LPG w aucie ma sens, zależy od tego jak dużo ten samochód jeździ, jak kolega robi 3500km miesięcznie to zgodzę się, że lpg ma sens, ale ja np robię swoim poldoroverem około 3500 km rocznie  :P dlatego w takim przypadku uważam, że nie ma sensu montować gazu, bo raz, że bardzo wiele czasu by minęło zanim by się zwrócił, dwa, że z doświadczenia znajomych wiem, że gaz lubi robić problemy w samochodach które długo stoją ( np 2-3 tygodnie nie jeżdżone ) a u mnie auto stało całą zimę...

Wracając do tematu ;) bardzo fajne Atu, podoba mi się koncept doposażania go i powodzenia w robieniu ,,folderówki limited edition"  <spoko>

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 14, 2013, 09:11:59 am »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
LPG już wleciało, ale... są problemy :/ Przyszło parę opcji wyposażenia dodatkowego, ale na razie to tylko efekty wizualne. Powoli do przodu :]
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 15, 2013, 11:07:49 am »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
podejrzewam że leje mi wtrysk. Teraz pytanie czy po podpieciu pod kompa wysra błędem? Wtryski nowe, używki czy resnimowane? Ktoś przeraabiał temat ??
 
co do gazu to już wiem, które kable są źle podpięte. Będzie żył  :-)
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 16, 2013, 01:03:57 am »

Offline maciek89

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
Nie bardzo wiadomo o co chodzi mowa o lejących wtryskach i pytasz się jakie wtryskiwacze zamontować ? Jak dla mnie bez sensu to jest. LPG nie jest złe pod warunkiem, że zrobione porządnie, a nie na szybko byle jak, pewne problemy wychodzą po pewnym czasie od zamontowania, jak to było zrobione kiepsko.

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 17, 2013, 21:53:24 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Wtrysk podaje złą ilość paliwa. O to chodzi.
Auto chodzi nie równo, tak jakby mi jeden cylinder nie pracował silnik,
poza tym śmierdzi benzyną z wydechu. Nie wiem, może się mylę bo mechanikiem nie jestem. Ktoś coś podpowie? <co> <co> <co>

Dlatego zapytałem czy wtryski da się zdiagnozować podpinając się z wtyczką serwisową,
czy po prostu kupić nowe / używane czy też moze regenerować.  <mysli>
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 17, 2013, 22:33:13 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
A na gazie chodzi Ci równo??
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 18, 2013, 22:16:44 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Na gazie jeszcze nie jeżdżę, bo dopiero 26go umówiony jestem na regulację.

Ludzie pomocy bo zwariuje  <co> <rotfl2> <uoee>
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2013, 22:35:42 pm wysłana przez kancik68 »
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 19, 2013, 13:54:06 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
Wtrysk podaje złą ilość paliwa. O to chodzi.
Auto chodzi nie równo, tak jakby mi jeden cylinder nie pracował silnik,
poza tym śmierdzi benzyną z wydechu. Nie wiem, może się mylę bo mechanikiem nie jestem. Ktoś coś podpowie? <co> <co> <co>

Dlatego zapytałem czy wtryski da się zdiagnozować podpinając się z wtyczką serwisową,
czy po prostu kupić nowe / używane czy też moze regenerować.  <mysli>

używane wtryski do 1,4 kupisz za śmieszna kasę :) Ale ja bym bardziej obstawiał coś innego jak same wtryski coś z sonda z czujnikami temperatury może nawet komputerem albo pompka paliwa.
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 19, 2013, 14:11:16 pm »

Offline Młody#

  • To jest bardzo ładny polonez
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.5C / 125p
podmien cała listwe z wtryskami i sie przynajmniej jeden problem wykluczy, a nie ma duzo roboty
Poloneza, za milion czterysta?

Odp: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 19, 2013, 14:29:46 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Jak nic się nie zmieni, to może sonda lambda...

Albo coś z układem zapłonowym...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 19, 2013, 15:09:49 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
Mi tak kiedyś gsi szalało wymieniłem wszystko a zmiany żadnej.
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 19, 2013, 17:46:56 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
spróbuje z listwą...  <rotfl2>
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 26, 2013, 23:38:18 pm »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
Uwalone wtryski. Kompresja po 15 na każdym cylindrze. Gaz uruchomiony, śmiga aż miło. Ogarnąłem też sprawe z dowodem i zabieram się jutro za wgranie mapy pod ten silnik. Słowem coś w końcu się dzieje.  :]
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91

Odp: FSO Polonez Atu 1.4 GTI 16V '97... Limited in proGreSSS...
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 02, 2013, 11:27:45 am »

Offline kancik68

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 74
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu 1.4 GTI Zastava 1100p '81 Skoda Favorit 135L '91
próbowałem w święta ruszyć hamulce, ale mnie zasypało  <co> ehhh. Dzisiaj zabieram się za tył i dopinam sprawę z gazem.
Zastava 1100p '81
Polonez Atu 1.4 GTI in progressss
Skoda Favorit 135L '91