Autor Wątek: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.  (Przeczytany 7193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 27, 2014, 23:31:18 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3793
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ja też dzisiaj w 125p wreszcie ogarnąłem obrotomierz, ale bez kalibracji się nie obeszło... :) Teraz śmiga elegancko.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 28, 2014, 21:32:08 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2901
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Grzegorz mowilem Ci ze bedziesz mial problem z obrotkiem :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 29, 2014, 00:18:07 am »

Grzegorz

  • Gość
No tak mówiłeś że coś tam będzie trzeba wlutować myślałem że po rozebraniu obrotomierza się skapne o co biega ale jednak nie dałem rady :P

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 29, 2014, 19:52:12 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Diodę prostowniczą ;)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 29, 2014, 20:05:55 pm »

Grzegorz

  • Gość
Stingerek czyli co mam wylutować diode prostowniczą ?? :)

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 29, 2014, 20:18:32 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2901
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
nie diode tylko opornik czy jak to tam sie zwie. takie zielone cos. nie znam sie zbytnio na elektronice. w starych zegarach zapewne zauwazyles ze przy jednym z nich jest dolutowany drugi. w plusie nie wiem do ktorego trzeba dolutowac
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 29, 2014, 20:31:53 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3793
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Zasadniczo chodzi o zwiększenie lub zmniejszenie pojemności kondensatora zgodnie z ilością obsługiwanych cylindrów.
W 125p VVC wymieniłem kondensator nanofaradowy - 220nF na 110nF z tego co pamiętam. Potem wystarczyło jedynie skalibrować wskazania potencjometrem, ustawiłem zgodnie ze wskazaniami reduktora 4,3 czyli 5100obr na trójce = 100km/h i drugi test 4000obr na czwórce co również powinno dać 100km/h i wskazuje elegancko. :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 29, 2014, 20:48:09 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2901
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Zasadniczo chodzi o zwiększenie lub zmniejszenie pojemności kondensatora zgodnie z ilością obsługiwanych cylindrów.W 125p VVC wymieniłem kondensator nanofaradowy - 220nF na 110nF z tego co pamiętam. Potem wystarczyło jedynie skalibrować wskazania potencjometrem, ustawiłem zgodnie ze wskazaniami reduktora 4,3 czyli 5100obr na trójce = 100km/h i drugi test 4000obr na czwórce co również powinno dać 100km/h i wskazuje elegancko.
no lepiej sie tego nie da wytlumaczyc.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 30, 2014, 00:39:12 am »

Grzegorz

  • Gość
Dzięki chłopaki już zrobione wszystko gra i trąbi :-)

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 30, 2014, 06:55:41 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3793
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Który kondensator i na jaki wymieniłeś ? Daj foto albo oznacz na zdjęciach płytki, które wrzuciłeś... :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 30, 2014, 08:08:07 am »

Grzegorz

  • Gość
Ja nic nie zmieniłem tylko dolutowalem tak jak sledzik i szakal pisał a pod który to już dokładnie sam nie wiem bo na koniec już z nerwów patrzyłem po kolei przy którym coś się zmieni. Fot odrazu mówię że nie wrzuce bo chwilowo nie mam czym zrobić po pracy rozbiore inapisze gdzie przylutowalem 

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 30, 2014, 22:00:54 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Który kondensator i na jaki wymieniłeś ? Daj foto albo oznacz na zdjęciach płytki, które wrzuciłeś... :)
Multec ja mam fotki jak zmieniałem w swoich ;p A zmieniałem i c- i w c+ więc jak znajdę to puszczę Ci na maila :)
Jak bym nie wysłał do przyszłego tygodnia to się upomnij ;p Bo mam spory zamęt w robocie ;p
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Problem z Obrotomierzem w caro plus przy silniku 1.8 VVC.
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 01, 2014, 00:07:51 am »

Grzegorz

  • Gość
No już sprawdziłem u siebie i  zmienione są to chyba rezystory te o oznaczeniu R3 i R4. Stare wylutowałem a nowe wziołem z kaseciaka jakiegoś starego dobrałem je metodą prób i błędów :)