OT: Teraz zrobić statystykę czym co się częściej psuje: układ benzyny czy LPG (lub przy czym jest więcej problemów). Zdecydowanie to drugie wg mnie
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
. A jeśli nie, to po dłuższej jeŹdzie na LPG przestaje chodzić silnik na benzynie
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
Wg mnie LPG to więcej złego niż dobrego, dodatkowe koszty (regulacja, droższy przegląd, wymiana parowników), dodatkowe promlemy to z LPG lub przez niego z benzyną, no i oczywiście zwężka na dolocie. Jedyny plus dla mnie to taki, że jak się dzieje coś złego, to mając LPG można szybko wykluczyć czy nie jest winny układ zasilania benzyną
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
Ale to nie temat o LPG tylko tak przy okazji
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
Lipne Paliwo Gazowe :roll:
Co do klekotu jeszcze: jeśli to tylko popukiwanie to się nie przejmuj, nie ma co sobie dupy zawracać. Zlecisz naprawę komuś niekompetentnemu to potem będziesz żałował. Zlecisz ASO - zbankrutujesz. No chyba, że chodzi Ci jak diesel, to może być krzywy zawór, ale to by walił cały czas, a nie tylko na ciepłym.