Autor Wątek: Rover - swap silnika Rovera do GLI  (Przeczytany 4974 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - swap silnika Rovera do GLI
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 19, 2006, 01:06:51 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
no jak zwykle nie robimy OT, a jednak go robicie !!!! i to jak zwykle te same osoby
chcialbym aby chociaz w JEDNYM  tego typu watku nie bylo slowa fiat

chyba musimy (roverowcy) zaczac sie tak samo wypowiadac w innych watkach

jak znam zycie to juz jest 4 tego typu przekladki z czego jedna ma moj brat

a koledze jak charakterystyka 1.4 nie pasuje to niech se zalozy wlasnie 1.6 albo 1.8 rovera oczywiscie

co do tematu jesli mialbys dawce w postaci rovera to odpada poroblem, immo wtedy wszystko sobie przelozysz do polda wraz z alarmem ktory jakos tam dogaduje sie z kompem

problem alternatora nie istnieje bo w roverach z wersja z klima altek jest na gorze (u ojca tak jest)
nawet gdyby altek byl na gorze to wystarczy zalatwic sobie wspornik altka na dol i go przymocowac na dole tak jak jest w poldroverze
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - swap silnika Rovera do GLI
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 19, 2006, 07:45:03 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Guciu to teraz jeszcze bardziej bedzie aktualny tekst z Twojej sygnatury hehe. Kolektorem dolotowym sie nie przejmuj bo mozesz zastosowac oryginalny roverowski. Tak byl zrobiony orginalny FSOwski 1.6 K16. Delikatnie bedziesz musial podciac ten plastik przed sciana grodziowa. Dzieki temu nie bedziesz musial przespawywac tacki pod akumulator. Tu gdzie w 1.4 jest aku umiescisz filtr powietrza. Kolektor wydechowy bedziesz musial miec z 1.4 choc podobno HOBBEAT w swoim roverku mial wsadzone kielbasy z roverka. Twierdzi ze poprawilo to charakterystyke silniczka. Skoro dawca ma byc 1.6 to immo powinienes miec z glowy. W 416 jak sie nie myle modul immo jest gdzies przy kierownicy. Aha i jezeli chodzi Ci o samochod do rozbiorki to mysle ze lepiej sciagnac go z UK. Ze wzgledu na mala wartosc uzytkowa w krajach innych niz Anglia te samochody sa tam tanie jak barszcz. Teraz zadaj sobie pytanie czy oplaca sie sprowadzac samochod i handlowac reszte czesci czy lepiej dac troche wiecej za silnik z osprzetem w Polsce.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap silnika Rovera do GLI
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 19, 2006, 22:56:44 pm »

Arnold

  • Gość
a jak z pomp? paliwa? Przecież w 1.4 też jest inna. A może się mylę?

Rover - swap silnika Rovera do GLI
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 20, 2006, 13:03:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a jednak musze napisac ,ze sie nie oplaca  :mrgreen:
zamiast mieszac w tym abimexie na wszystkie strony ,to lepiej kupic poldrovera 1.4 w dobrym stanie i wtedy przelozyc silnik z rovera 216
tez proponuje na dawce UK i do tego rozbitego
choc z przywiezieniem tego do Polski wyjdzie tak jak pisze Senn#1869, - praktycznie ta sama kasa co kupic u nas (2500pln z tego co kojarze kosztuje K16 1.6 16v)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.