zeby zalozyc ostatni przelotowy to trzeba troche pospawac
aktualnie jestem po wymianie tlumikow
ostatnia przelotowka mi zostala ,ale zrobil sie z niej komorowiec ,bo siatka sie wypalila
szarpnalem sie na nowy tlumik srodkowy oraz rure (przerdzewiala) i w miejsce katalizatora zalozylem tlumik (narazie ,bo pozniej pojdzie komora rozprezna)
zalozylem tez w koncu kolektor z GSI - dzisiaj zrobilem oslone kolektora ,bo kula podcisnieniowa sie mocno grzala
po zmontowaniu wszystkiego odczulem spadek osiagow - ale to dlatego ,ze instalka mi sie rozregulowala 8)
na dzien dzisiejszy jest spoko ,znacznie ciszej i idzie tak samo (tzn. na benzynie jeszcze nie sprawdzalem do setki
)
sprzedam katalizator to sobie odbieje za te nowe tlumiki
juz wczesniej pisalem ,ze nie polecam łuskownicy (strumienicy łuskowej) zamiast kata
jezeli ktos musi ,bo wiadomo ,ze ciezko samemu zrobic - najlepszym przykladem jestem jak ;mam blache ,narazie mam spaware ,a jakos ciezko idzie sie zebrac - komore to w miejsce katalizatora najlepiej dac ,wymienie od najprostszych rozwiazan uwzgledniajac cene :
- tlumik przelotowy Caro - 40-45pln
- na allegro to nazywaja strumienica naddziwiekowa ? z wierzchu dwa stozki - 90pln + wspawanie
- łuskownica o wiekszym przekroju rury - dla mojego poldzia to by bylo fi55 po obcieciu kata ktory ma fi50 ,albo luskownica fi50 dla kogos kto dorabia rure fi45 (generalni srednica o 5mm wieksza niz rura)- koszt ~50pln za luskownice + wspawanie
jezeli ktos chce koniecznie luskownice to polecam zamiast srodkowego tlumika - z racji konstrukcji pozyje dluzej niz tlumik (na spawach strasznie je zrzera)