Autor Wątek: Demontaż głowicy w 1.4  (Przeczytany 9586 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Demontaż głowicy w 1.4
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 30, 2004, 14:37:25 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytuj (zaznaczone)
procedurze 20Nm + 2x18 st wychodzi okolo 75 Nm na zimno i wzrasta sporo po rozgrzaniu silnika


hmmm nam wychodzilo tak kolo 50 Nm przy tej procedurze
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Demontaż głowicy w 1.4
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 30, 2004, 15:27:55 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)



Cytat:
procedurze 20Nm + 2x18 st wychodzi okolo 75 Nm na zimno i wzrasta sporo po rozgrzaniu silnika


hmmm nam wychodzilo tak kolo 50 Nm przy tej procedurze

Zależy jak mierzone i jak dokładne są te oba klucze. jednak mimo wsztstko 25 Nm to spora różnica.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Demontaż głowicy w 1.4
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 01, 2004, 07:11:57 am »

Woj-o#772

  • Gość
Ano spora ale jak odkręcaliśmy to chyba podobnie było ciągnięte przez ASO Rovera bo fest było przykręcone. Klucz był zwykły mechaniczny, bo taki cykający wskazywał jak chciał raz za mało raz dobrze, więc nie było sensu.
Co do obrotów to wczoraj było już stabilnie ładnie ale na poziomie 1.1. Zoboaczymy co będzie dalej ;)