Autor Wątek: Rover - swap na 2.0 serii T  (Przeczytany 11022 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 15, 2009, 20:37:56 pm »

Fistasz

  • Gość
tez mysle ze niepotrzebnie wspawywałes te profile w tych miejscach. lepiej jakbys poswiecił ten materiał z wzmocnienie przednich podłuznic, a progi wymienił na nowe elementy.

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:12:34 pm »

mexyk

  • Gość
Znajomy ma w angli rovera z silnikiem 1.8 przyjedzie nim w lutym-marcu. Więc mam czas na zdobycie potrzebnych fantów :) Jaka skrzynie zastosować ? Od 1,4 polda pewnie nie podejdzie bo to by było zbyt piękne  :lol: Widziałem u kogos w profilu 1,8 rover, mam nadzieje, że troche mi podpowie i będe miał z górki. Chciałem przeprosić wszystkich za mój post wyżej, miałem zły dzień...  :roll:

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:15:32 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
mexyk, zajrzyj do artykulow. Jest tam moj art na ten temat. A poza tym jest tak pieknie ze skrzynia z 1.4 Ci podejdzie bez najmniejszego mydla :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:18:27 pm »

ZIELEK

  • Gość
:D jak juz pisalem zrobilem czołg;D  z mojego polunka, dołozone ok 32kg za chwile fotki beda

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:19:38 pm »

mexyk

  • Gość
hihi już się zagłębiam w lekturę :D

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:27:28 pm »

ZIELEK

  • Gość
http://img58.imageshack.us/my.php?image=52092744fj1.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dscn5872so0.jpg
http://img58.imageshack.us/my.php?image=47502128pn7.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=53593640bt2.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=99118385xo0.jpg
http://img292.imageshack.us/my.php?image=52808457yv2.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=70749684nj1.jpg

[ Dodano: 15 Sty 2009 21:27 ]
jest tego wiecej ale aparat nie wszedzie wejdzie;P

[ Dodano: 15 Sty 2009 21:29 ]
nie zapomnijmy o jednostce napedpwej;P
na dzien dzisiejszy wyglada to tak.:


http://img292.imageshack.us/my.php?image=90412152gj3.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dscn5852dp2.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=21489183ez4.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=27784654pr1.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=69519946ig5.jpg
http://img98.imageshack.us/my.php?image=97036713ir7.jpg

[ Dodano: 15 Sty 2009 21:31 ]
Oczywiscie silnik jest zrobiony od podstaw.
wymienilem wszystko paneweczki ,szlify, no wszystko wszystko co tylko silnikowi ppotrzebne do długiego zycia;D
 a głowica to moja perelka;D

[ Dodano: 15 Sty 2009 21:40 ]
A ostatnio  wymyslilem sobie ze podniose standardy  wewnatrz polunka.
WIDZIELISCIE WCZESNIEJ TAKIEGO WARIATA HEHEHE


http://img98.imageshack.us/my.php?image=84328063tq7.jpg
http://img82.imageshack.us/my.php?image=76956993yo7.jpg

[ Dodano: 15 Sty 2009 21:47 ]
nooo


http://img378.imageshack.us/my.php?image=dscn5874vi4.jpg
http://img231.imageshack.us/my.php?image=dscn5875aq2.jpg
http://img82.imageshack.us/my.php?image=szyberfo8.jpg

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:49:01 pm »

mexyk

  • Gość
kurde z czego ta skóra (e36 coupe)?:D Widzi mi się :P Zapodasz kilka foteczek tylniej kanapy ?

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:49:35 pm »

ZIELEK

  • Gość
do: maciejowski:;P
błogosławieni ci  co uwierzyli a nie widzieli ;P

[ Dodano: 15 Sty 2009 21:50 ]
No ba ze z e36 heheh
BAAAAAAAAARDZO wygodna hehe

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:54:13 pm »

mexyk

  • Gość
ojoj za komplecik ładnie wołają... Na szczeście jestem w fazie załatwiania IG standardów z kanapą  :twisted:

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:55:48 pm »

adamdn

  • Gość
Cytat: "ZIELEK"
WIDZIELISCIE WCZESNIEJ TAKIEGO WARIATA HEHEHE


Obawiam sie ze historia zna juz taki jeden przypadek...

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:59:07 pm »

ZIELEK

  • Gość
No wiemn ze ładnie  krzycza....ale w skali tylu miesiecy co sie mecze przy nim to da sie4 przezyc.
Kanapa tylnia pasuje praktycznie idealnie na szerokosc.
Zastosowalem wszystkie fabryczne mocowania z bmw tej kanapy. sklada rozklada i wogole bajer;D siedzi sie dobre 10cm nizej!!!

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 15, 2009, 21:59:54 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
ZIELEK, oki zwracam honor  :mrgreen: , ale jakość tych wzmocnień mi się nie podoba, tak samo jak zakole (?) ulepione z żywicy.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 15, 2009, 22:09:49 pm »

ZIELEK

  • Gość
bo to so stare fotki panie kolego z maja 2008.
Zywicy juz nie ma  tylko lita blacha. Zywica była  kiedys jak nie  mialem  czym latac tego i owego hehe.
A w czym Ci sie ich jakosc nie podoba? bo maja naloty rdzy?

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 15, 2009, 22:19:39 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
rdza i ogólny całokształt tych profili jakoś do mnie nie przemawia. może w rzeczywistości to lepiej wygląda.
http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg to np. profil na proflilu, jakieś wzmocnienia, etc.

jak już tak rzeźbisz to proponuję obspawać całą budę, albo chociaż w okolicy zawieszenia i mocowania podłużnic do budy.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 15, 2009, 22:34:29 pm »

ZIELEK

  • Gość
to nie jest profil na profilu... tak sie sklada ze czasami  trzeba wiekszosc wzmocnien miec przykrecane aby pracowały odpowiednio i spelnialy swoja role. A tu : http://img292.imageshack.us/my.php?image=48560254kg3.jpg zastosowalem katownik w celu takim aby nie scinalo mi srub przy wpadnieciu  w dołek .Sa to dwa oddzielne elementy skrecane ze soba.
A co do spawania budy... przeciesz pisasalem ze to stare fotki. Buda jest cala wyspawana, sa wymienione wszystkie elementy.

[ Dodano: 15 Sty 2009 22:36 ]
I tam gdzie powinno byc jest wzmocnione+ te profile

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 16, 2009, 07:43:16 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No fajnie wygladaja te foteliki. Z ktorego roku masz autko bo zaglowkow brak i moga sie palkarze przyczepiac.

ZIELEK, mam nadzieje zobaczyc Twojego polda na Czerniewicach w tym roku.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 16, 2009, 08:22:26 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
jak dla mnie wzmocnienie podłużnicy nie jest poprawne. na łaczeniu grubego dośc progilu z cienką blachą bedzie sie rwać az miło wystarczyło obspawać profil blachą. jezeli nie zrobisz mocniejszego mocowania tego profilu do reszty budy(a nie tylko podłużnicy) to nie wrózę temu wytrzymałosci. w tym miejscu co wzmocniłes buda nie pęka. pęka pod wspornikiem  na łaczeniu z buda i z przodu przy drazkach reakcyjnych. srodek jest najmocniejszą jego cześcią
pozatym czekam na dalsze relacje  :wink:

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 17, 2009, 09:29:36 am »

ZIELEK

  • Gość
Wiecie tak sie sklada ze tylko ja wiem co tam, wymodzilem. Fotki pokazuja 20% i tylko to co widac. Fotki podluznic to sa poczatki przzerubek. podluznica byla rozcienta i wewnatrz jej jest  coś co przechodzi w podluznice pod samochodem, nastepnie sie laczy z profilami  w progach ;). ten zewnetrzny ceownik to zostalem zmuszony go tak zrobic aby sie nie poskrecalo mi wszystko. bo nie mam juz belki spinajacej wahacze dolne;P bo by mi silniczej nie zmiescil. A tak wogole to wiem ze nie ma sesu spawanie grubego profila do cienkiej blachy;) to sa fotki z 4 dnia  od  daty zaczecia robienia czegokolwiek;) a teraz  uplyneło juz pol roku. Zostale zmuszony do kupienia drugiego auta:) ale dla ideii wszystko hehehe


A co do czerwca to nie wiem czy dam rade.... troche fundusze mi sie pokonczyły.
i w robocie krucho.... i nie widze jak na ten rok szansy skonczenia;(

[ Dodano: 17 Sty 2009 09:33 ]
Senn#1869 foteliki maja zagowki:P tylko na foto nie widac;)
polonezik z 95 roku 1.6 GLI było :)

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 17, 2009, 21:00:43 pm »

Fistasz

  • Gość
Cytat: "ZIELEK"
Zastosowalem wszystkie fabryczne mocowania z bmw tej kanapy. sklada rozklada i wogole bajer;D siedzi sie dobre 10cm nizej!!!


A jak jest z mocowaniami przednich foteli?

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 18, 2009, 12:09:10 pm »

ZIELEK

  • Gość
Trzeba wyciac wszystkie fabryczne mocowania foteli.  Te z bmw sa szerzej  szyny prowadzace i na szerokosc i na dlugosc. Migomat + diaks + profil + sruby  i robimy od nowa mocowania.
Ale ogolnie nic im nie wadzi poprostu nie ma ich do czego przykrecic;D