Autor Wątek: Rover - 1.4 16V tuning  (Przeczytany 27807 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 23, 2007, 12:09:46 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Ja tez nienawidze elektroniki dlatego uznaje tylko gazniki a z elektroniki pod maska mam tylko moduł zaplonowy. Ale w przypadku tych gazników wazne jest aby dobrac je odpowiednio do silnika. To nie jest tak ze bierzesz pierwsze lepsze gazniki do silnika 1,4, regulujesz i juz jest ok. Pamietaj ze niektórzy optymalnego zestawu szukaja kilka miesiecy jak równiez ze nie zawsze wieksze znaczy lepsze bo akurat tutaj jest dokladnie odwrotnie.  Sciagnij sobie emule  " How to build  i power tune weber & dellorto DCOE & DHLA carburettors" tam wszystko jest opisane i wyjasnione
Ps kolektor pod poziomy juz masz do roverka ??
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 24, 2007, 11:26:11 am »

m4garage

  • Gość
narazie pracuje nad zapłonem, wykonanie kolektora nie jest skomplikowene :) nie pierwszy on bedzie i zapewne nie ostatni

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 24, 2007, 19:58:12 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
Myślałem że osadzisz gaźniory bezpośednio na gniazdach  :wink:

Kolektor zapewne musi być krótki  :mrgreen:

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 24, 2007, 22:18:58 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Simon_Tuner"
Kolektor zapewne musi być krótki  
Kolektory pod gazniki najczesciej sa krótkie i to akurat nie ze wzgledu na ilosc miejsca pod maska
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 25, 2007, 21:09:43 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "Elwood#1887"
Kolektory pod gazniki najczesciej sa krótkie
ee tam gdzie Ty zyjesz?? OHV ma dłuuugi kolektor i jak zap...la :D
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 25, 2007, 21:50:17 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
Krótkie kolektory, bądź całkowity ich brak stosuje się do silników kręconych na wysokie obroty  8)

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 25, 2007, 22:00:39 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
a 6k rpm to niby nisko?? :D :twisted:  Moje OHV na gazniku połyka 1.8 Michała na sniadanie :D
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 25, 2007, 22:16:33 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Moje OHV na gazniku połyka 1.8 Michała na sniadanie  
_________________


Veryfany :wink:

Przyczyne juz najprawdopodobniej znalazłem -po odkreceniu przedniego koła sruba byla tak goraca ze nie szło jej utrzymac w reku  :shock: a do obrócenia tarczy trzeba było naprawde mocno sie przyłozyc. Po prostu klocki trzymaja

Ps Mastah - rozmawiamy o kolektorach pod podwójne gazniki :) - byłes chyba dwa lata temu na Czerniewicach  8)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 25, 2007, 22:19:19 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
bylem widzialem jechalem :) zadnej rewelacji :twisted:  :mrgreen:
Zartuje :)
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #89 dnia: Sierpień 05, 2007, 13:07:32 pm »

Barteh

  • Gość
Wracając do tematu Tuningu polda 1.4 osoby ktore juz conieco pozmienialy mogly by dac jakies informacje tutaj np  Swiece brisk  cena 120zl  efekt taki i taki itd wtedy byloby jasne w co warto inwestowac albo ze lepiej isc w innym kierunku :]

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #90 dnia: Sierpień 05, 2007, 16:36:27 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Barteh"
wtedy byloby jasne w co warto inwestowac
W wiekszy silnik z rodziny K-16 albo krótszy most od trucka(trzeba przespawac mocowania) To jedyne sensowne inwestycje które daja cos poza lepszym samopoczuciem  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #91 dnia: Sierpień 05, 2007, 20:56:28 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
a most z trucka 1.6 benzyna,ale nie plusa-on jest jedynym krótszym od roverowskiego,tyle ze ma bebny z tyłu...
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpień 05, 2007, 21:57:09 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Elwood#1887"
trzeba przespawac mocowania)

U mnie most i tak wył więc przełożyłem same wnętrzności i też działa.

Cytat: "mastah22"
a most z trucka 1.6 benzyna,ale nie plusa-on jest jedynym krótszym od roverowskiego

A to nie wszystkie trucki 1,6 miały 4,55  :shock: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpień 05, 2007, 22:47:05 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
nie nie zdecydowanie nie,trucki zaleznie od tego czy plusy czy caro mialy rozne przelozenia o dieslach nei wspomne.Kiedys sprawdzałem to z tabelami.
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #94 dnia: Marzec 30, 2009, 15:16:25 pm »

maciek

  • Gość
Cytat: "Gifter"
Ja tez mam 1.4 16v ale jesli chodzi o 8-9sek do 100hm/h to takiego poldka mial nasz klubowicz Jacek :) z Nowej Rudy sprzedal go za 10tys bo brakowalo mu kasy na Honde :) i silnik był robiony u cenzura za 4,5tys złotówek :P tak wiec mozesz albo pomazyc albo :) sobie to zrobic :) tzn GTI Tunning :)


Czy ktoś ma namiar na gościa, o którym mowa powyżej?



Będę wdzięczny :)


Pozdrawiam

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #95 dnia: Marzec 30, 2009, 15:16:13 pm »

maciek

  • Gość
Cytat: "Gifter"
Ja tez mam 1.4 16v ale jesli chodzi o 8-9sek do 100hm/h to takiego poldka mial nasz klubowicz Jacek :) z Nowej Rudy sprzedal go za 10tys bo brakowalo mu kasy na Honde :) i silnik był robiony u cenzura za 4,5tys złotówek :P tak wiec mozesz albo pomazyc albo :) sobie to zrobic :) tzn GTI Tunning :)


Czy ktoś ma namiar na gościa, o którym mowa powyżej?



Będę wdzięczny :)


Pozdrawiam

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #96 dnia: Marzec 30, 2009, 16:01:04 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
po tylu latach??
  • Jef
  • Czaku