Autor Wątek: Rover - 1.4 16V tuning  (Przeczytany 29002 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 08, 2004, 07:52:19 am »

Gifter

  • Gość
nie wiewiur tylko wiewiór i nie wiewiór tylko SCRAT :P :)

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 08, 2004, 12:52:43 pm »

Bodzioo

  • Gość
Cytat: "Macko"
Pomijając wszystko Voj-o to radze najpierw przeczytac co to jest Vtec,potem przejechac sie Honda z silnikiem z Vtekiem a potem nie porównywać tej technologii to serii K Rovera bo mój silniczek marnie w tym porównaniu wypadnie :| ps.zauważcie tez,ze nie wszystkie silniki Hondy maja Vteca(mało ich jest)niestety.

POZDRO i noł ofens :D


Macko 1.4 rovera nigdy nie miało zmiennych faz rozrządu które u roverka zowią się VVC, takie cóś mają chyba tylko 1.8 16v ale nie te, które przez "przypadek" trafiały do polonezów. Honda vteca wsadza do 1.6, 1.8, 2.0, 2.2, 3.2 v6.

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 08, 2004, 13:17:58 pm »

Woj-o#772

  • Gość
Macko - seria K nie ma zmienny faz to dopiero zagościło w mocnych wersjach 1.8 właśnie w elizie, więc nie ma co proównywać zwykłego K czyli wszystko stałe do Vtecka.
Nie wiem o co biega ale z tego co ja wiem to Vtek to są dwa różne skoki zaworów (czyli wielkośc ich otwarcia) przełączane przy pewnych obrotach (np zeby móc osiągnac max moc dając "ostre" krzywki w górnym zakresie obrotów i nie stracić kultury pracy i w ogóle niskich obrotów). Tyle
Są też rozwiązania zmiennych faz, które po prostu przefazowują wałki raorządu o zadany kąt nie zmieniając długości czasu otwarcia zaworów (po porstu okienko otwarcia zaworu przesuwa się wcześniej lub póŹniej)
U rovera VVC można przyspieszyć otwarcie zaworu jednocześnie przedłużając czas tego otwarcia. Jest to chyba jedna z najbardziej zaawansowanych technik VVC. P.S w roverze można by też zasotaoswać oprócz tego co ma patent hondy - i wtedy to by się działo ;)

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 08, 2004, 13:51:13 pm »

Gifter

  • Gość
hahah Wafel ty oszuscie :P zmieniles po tym poscie z u na ó :P :P oszust!!! :P

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 08, 2004, 13:52:23 pm »

Gifter

  • Gość
na tym forum zeby tobie cos Wafel udowodnic to trzeba robic screen shoty :P

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 08, 2004, 13:55:10 pm »

Guciu1801

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
hahah Wafel ty oszuscie  zmieniles po tym poscie z u na ó   oszust!!!


Popatrz uwaznie zanim zaczniesz po kims jechac   8)

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 08, 2004, 14:40:26 pm »

Gifter

  • Gość
Cytat: "guciu#1801"
Cytuj (zaznaczone)
hahah Wafel ty oszuscie  zmieniles po tym poscie z u na ó   oszust!!!


Popatrz uwaznie zanim zaczniesz po kims jechac   8)


Guciu jakbys wczesniej widzial post wafla przed zmiana to bys tu mnie nie cytował  :evil:

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 08, 2004, 15:06:17 pm »

Guciu1801

  • Gość
Wafla? A nie Georga?

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 08, 2004, 15:11:33 pm »

Macko

  • Gość
Bodzio,Woj-o gdzie ja napisalem ze Rover 1.4 ma zminne fazy??? :?: Napisalem zeby nie porownywac Silnika hondy z Vteciem do serii K a konktetnie do mojego silnika czyli 1.4 16v(no vtec.no VVC,no itd :D ).Ciagle pisze o tym silniku i porównuje go do 1.4 16v hondy(no VTEC),ktore moim zdaniem sa wspolnym projektem Honda-Rover.To wszystko.Rover VVC i Honda VTEC to zupelnie inna bajka :wink: ps.Postaram sie jasniej wyrażac-sorry :wink:

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 08, 2004, 17:37:03 pm »

Gifter

  • Gość
aaa kurde tam był wafel cholera mieszac sie zachciało wam :P wiewiór i tyle :P było przez u ale zostało zmienione po moim poscie :P

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 08, 2004, 17:39:22 pm »

Guciu1801

  • Gość
tsza dbac o jakoŹdŹ i qóltórem gramatycznom i ortograficznom pofyszszego foróm...

 :lol:  :lol:  :D  :D

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 08, 2004, 20:26:44 pm »

Macko

  • Gość
:lol:  :lol: Macko napisać"1.4 16V(no VTEC)"gdzie no VTEC znaczy bez VTECA-moim zdaniem nie bylo 1.4 16v vteca hondy :D najmniejsza jednostka z Vteciem to 1.5 o mocy chyba 115KM,ale nie jestem tego pewny 8)
Co do CRX to swietne furki.bardzo lekkie co w polaczeniu nawet z silnikiem o mocy rzedu 130KM pozwala objechac wszelki GTI,GSi 2.0 16v 150KM itp. :twisted:

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 09, 2004, 08:42:36 am »

Gifter

  • Gość
a czy przypadkiem ten polonez z kosci słoniowej nie mial silnika v-tec??? chyba ze nie doczytalem i v-tec nie byl w roverze???

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 10, 2004, 23:10:28 pm »

WOJT 1

  • Gość
tez my slałem aby cos zrobic żeby poldek sie lepiej zbierał bo te 1,4 to za mały silniczek i sie strasznie męczy jak sie szybko jeżdzi  chodzi na 4-5 tys jak sie w trasie jezdzi i wolny jest nie udało mi sie go ponad 180 rozpedzić :( .ale wiosna mam zamiar poszukac w niemczech silnika serii K   jakies 1,8 to chyba cos poprawi ::???:)

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 10, 2004, 23:29:16 pm »

Gifter

  • Gość
jak ci sie to uda tam upakowac to bedzie rakieta :)

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 27, 2004, 08:06:54 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
NIe lubię krytykować Twoich wypowiedzi Andrzeju ale...
ile razy byli w stanie powtórzyć tą próbę. JA obstawiam że ze dwa. No może z pięć. :wink:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 27, 2004, 09:56:52 am »

Gifter

  • Gość
i silnik do remnotu :)

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 27, 2004, 15:17:34 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Gifter#354"
i silnik do remnotu :)

raczej na złom  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 27, 2004, 15:53:40 pm »

Gifter

  • Gość
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "Gifter#354"
i silnik do remnotu :)

raczej na złom  :mrgreen:


na żyletki Gillete Mach 3 TURBO :) :P

Rover - 1.4 16V tuning
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 27, 2004, 16:27:34 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
a myslicie ze silniki F1 to na ile starczaja ?? ja to podalem jako ciekawostke  :evil:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350