Foto z dnia dzisiejszego
Podpieta cewka zapłonowa
Widok ogolny i koncowy, nic wiecej sie tutaj juz nie zmieni
Czesciowo zmodernizowane(nie skonczone) mocowanie gazu po przekreceniu przepustnicy
Przejscie wiazki Rover -reszta auta + wyłacznik bezwładnosciowy
Walka z nagzrewnica
Calsonik na miejscu, oby grzal dobrze
Po dołozeniu bezpiecznikow od wtrysku zabrakło miejsca na bezpiecznik dodatkowego wentylatora i dwa bezpieczniki do nagrzewnicy
Podlaczenie alternatora pod aku i reszte instalacji, niestety nie obeszło sie bez sztukowania - kabl nie da sie wycofac z wiazki poniewaz przewod idacy do stacyjki jest zbyt krótki
Widok na podpieta odme która jest w innym miejscu niz w 1.4
Foto z dzis
Zamocowałem MEMS i przekazniki
Widok koncowy(oprócz przepustnicy która zabrałem do czyszczenia na jutro
Udało sie upchnac parownik pod zespolem przepustnicy
Pochłaniacz par paliwa
Z tego co nie widac na zdjeciach to przykreciłem w koncu rozrusznik na tip top, spiałem caly oklad chłodzenia praktycznie na gotowo, zmodernizowalem mocowanie ciegna gazu, dorobiłem mocowanie pod dodatkowy przekaznik