Podepnę się do tematu bo również mam problemy z obrotami na LPG i na benzynie w moim 1.4. Dokładnie to tak: Na zimnym silniku, zapalając na automacie, wszystko ładnie pracuje tak jak należy czyli odpala na benzynie i krótkie przegazowanie po którym przechodzi na LPG i wtedy obroty lubią falować w granicach 1500-1700 obr/min. Po zagrzaniu się silnika do 90 stopni bywa różnie, raz silnik pracuje równo na ok 900 obr. raz na ok 1100, a kiedy indziej zaś faluje od 500 do 1000 - naprawdę zakres obrotów jest tak różny, że trudno mi tu jakąś stałą określić
Ale nie gaśnie, chyba żeby zmniejszyć obroty, jak to było wcześniej, to lubiał po nagrzaniu zgasnąć. Natomiast gdy odpalę go na samej benzynie na zimnym silniku bez dodania gazu obroty są w okolicach 2000 obr. a po nagrzaniu falują między 500 a 1000. Ważną rzeczą w tej sytuacji jest też to, że po normalnym, delikatnym wciśnięciu pedału gazu silnik się dusi i gaśnie. Kiedy ponownie go odpaliłem na benzynie poczekałem chwilę żeby troszkę na niej pochodził bez dodawania gazu po czym dodałem mocniej gazu i wtedy silnik przez moment się dusi i dopiero później z małymi oporami wchodzi na wysokie obroty. Czy to duszenie się na benzynie może być spowodowane m.in. złym stanem wtrysków?
No i tak się mam sprawa u mnie. Jeśli coś nie jasno napisałem to proszę wybaczyć, ale dawno nie pisałem dłuższej wypowiedzi. Mam nadzieję, że jest szansa na uspokojenie wariujących obrotów :wink: