Autor Wątek: HGF rover jaka uszczelka do 1.6  (Przeczytany 9381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 09, 2012, 09:42:15 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
a majac do wyboru FAI PAYEN I ELRINGA to jaka kolejnosc pod wzgledem jakosci-wytrzymalosci? czy wszystkie na jednym poziomie?
Elringa bym ocenił na najwyższą jakość.

FAI, Payen(Goetze), Victor Reinz, Ajusa (nie mylic z Ajust) na tym samym poziomie, troszkę niższym od Elringa.
tu akurat się wtrące, ajusa=ajust nie polecał bym bo słabej jakości towar, reszta jak najbardziej ok, wiadomo najdroższa erlinga, reszta to przejedzenia i  godna polecenia.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 09, 2012, 10:01:37 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
tu akurat się wtrące, ajusa=ajust nie polecał bym bo słabej jakości towar
Kiedy Ajusa jest Hiszpańska, a Ajust Polski i to właśnie Ajust wielokrotnie nie robi roboty. ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 09, 2012, 10:55:49 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Ajusę się potem kijowo skrobie z bloku, natomiast jak miałem reinza to ładnie odeszła od bloku i głowicy i wystarczyło przemyć benzyną ekstrakcyjną :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 09, 2012, 10:56:25 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
FAI to dla mnie kupa, zwłaszcza w kwestii simeringów, nawet chińskie lepiej się sprawują.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 09, 2012, 12:52:51 pm »

Offline LUKI

  • Paździeż Łącznik
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 296
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ważne czym jeździsz,ważne jak tym jeździsz...
    • Subaru Impreza GC
FaZi,zapytaj ZOMBIEPOX-a co On u siebie zrobił w silniku i na jakich czesciach składał bo niedawno pchał do siebie turbine ;) I myśle że nie robił tego na odwal bo jego poldek jest katowany w Drifcie ;)

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:19:35 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
a powiedzcie mi jeszcze dokrecaliscie glowke wg intrukcji (20Nm + 2x 180st)czy wg wlsanego uznania dynanometrem jakas sila?
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:22:14 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
a powiedzcie mi jeszcze dokrecaliscie glowke wg intrukcji (20Nm + 2x 180st)czy wg wlsanego uznania dynanometrem jakas sila?
Na uszczelce Elringa jest np. opisane jak zalecają to przykręcić. Nie porównywałem z książką. Jak jutro będę w pracy to przepiszę z opakowania :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:33:09 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
i robiles tak jak napisane? czy po swojemu? :)
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 09, 2012, 13:42:49 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
i robiles tak jak napisane? czy po swojemu? :)
Dopiero będę to robił na wiosnę ;) obecnie gromadzenie części, są już wałki z VVC, oddałem głowicę do wstawienia większych zaworów, itp ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 09, 2012, 14:17:05 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Po pierwsze odkręcać 4x90*, dokręcać 20 Nm + 4x90*, uszczelka VictorReinz, albo Elring (innych nie widziałem), głowica najlepiej na zabielenie (niektórzy szlifują na tafli szkła, nie próbowałem). No i najlepiej nowe śruby. Kolejność dokręcania z tego co pamiętam to są różnice między książką, a instrukcją na uszczelce, ale tak czy tak to będzie dobrze.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 09, 2012, 20:40:13 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Ja mam u siebie wielowarstwową uszczelkę FAI do tego nowe śruby tej samej firmy, nowa magistrala oleju nowego typu. Głowicę skręcałem 20Nm + 4x90st. Do tego jeszcze zakupiłem termostat PRT

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 10, 2013, 23:18:50 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
A ja odkopię, bo zastanawiam się jak robić...

Dołu silnika nie chce mi się wyciągać, niech sobie zostanie w aucie.

Jest sens pakować uszczelkę nowego typu z magistralą olejową starego typu ? Oczywiście szpilki nowe mam zamiar zapakować :) I do tego termostat PRT, jak SilverArrow pisał w innym temacie, wstawiony między rurę nad wydechem a chłodnicę...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 11, 2013, 16:13:17 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Trudno powiedzieć, bo nikt nie robił takich eksperymentów. Nie lepiej dołozyć i kupić magistralkę?

Odp: HGF rover jaka uszczelka do 1.6
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 17, 2013, 20:33:09 pm »

Offline Marcin [oo==oo]

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 60
  • Płeć: Mężczyzna
    • DF '75,DF '83 Atu '96, Insignia '09
Jedno pytanie nie wiem czy w dobrym miejscu tylko... Słyszałem o odprężaniu roverka przez 2 uszczelki i pomiędzy nie jakaś tam specjalna blaszka niby, jak to wygląda w praktyce czy warto tak robić czy jednak lepiej w inny sposób go odprężyć? Chciałbym skorzystać z porad osób które uturbiały rovera bo mam lużne 1.4 które sobie leży pod stołem w garażu i chce je do kanta wsadzić i od razu uturbić żeby była jakaś różnica od polda z 1.4
Nazywam sie Polski Fiat 125p
Moge sie podobac...
Łatwo mnie polubic...
Przyjemnie prowadzic...
Żyję w zgodzie z moim wlascicielem