Autor Wątek: 1.8 na swapa ale po 2000r  (Przeczytany 6168 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: 1.8 na swapa ale po 2000r
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 15, 2011, 14:28:44 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
kolektor od 1.8 nie jest kompatybilny z elektroniką z 1.4
Nie kolektor tylko silniczek krokowy. Kolekor z rovera akurat jest obrucony w drugą stronę i jest problem mechaniczny nie elektryczny...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: 1.8 na swapa ale po 2000r
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 15, 2011, 14:46:34 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Niekompatybilny to on jest z ułożeniem silnika w budzie. Wlot przepustnicy wypada w podszybiu. Zaleta to gładkość powierzchni wewnątrz (mowa o plastikowym), ale ma też wadę w postaci dość częstej przypadłości podciekania płynu chłodzącego.

Jeśli chodzi o kolektor z VVC, to kwestia odwrócenia. ;-)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...