Autor Wątek: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD  (Przeczytany 56903 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #100 dnia: Wrzesień 02, 2014, 20:28:27 pm »

Offline Prezydent

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro GLD
Wzmacniałeś jakoś sprzęgło?

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #101 dnia: Wrzesień 02, 2014, 21:37:48 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Tak jak pisałem wcześniej, nie zabierałem się za kontynuowanie projektu 2.1 TD.
Więc sprzęgło fabryczne od 1.9 GLD.
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #102 dnia: Wrzesień 02, 2014, 22:42:58 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Speed super, dzięki za opis walki z alternatorem, od siebie dodam że jak ma się wspomę mocowaną tak jak w plusach to taki altek praktycznie wchodzi bez problemu bo nie ma napinacza na jego mocowaniu, tylko na rolce :) Choć dla mnie ciut za duży jak na moje potrzeby ale dobrze wiedzieć, że są zamienniki.

Powiedz mi, jak poznać najłatwiej czy w tym 2.1 siedzi dobra mechaniczna pompa BOSCHA? mam zamiar kupić sobie dawcę bebechów i chciałbym jak najlepiej wybrać :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #103 dnia: Wrzesień 03, 2014, 01:28:38 am »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Speed super, dzięki za opis walki z alternatorem, od siebie dodam że jak ma się wspomę mocowaną tak jak w plusach to taki altek praktycznie wchodzi bez problemu bo nie ma napinacza na jego mocowaniu, tylko na rolce :) Choć dla mnie ciut za duży jak na moje potrzeby ale dobrze wiedzieć, że są zamienniki.

Powiedz mi, jak poznać najłatwiej czy w tym 2.1 siedzi dobra mechaniczna pompa BOSCHA? mam zamiar kupić sobie dawcę bebechów i chciałbym jak najlepiej wybrać :)

Nie ma sprawy, może ktoś skorzysta kiedyś na tym :) .

Co do Twojego pytania to czym rozróżnić pompę wtryskową Lucasa (elektroniczną) a pompę wtryskową Boscha (mechaniczną) ?
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #104 dnia: Wrzesień 03, 2014, 12:39:29 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Tak :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #105 dnia: Wrzesień 03, 2014, 13:36:44 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Łatwo odróżnić po tym że pompa Boscha nie na końcu pompy plastik czarny, przykład:

Bosch:



Lucas:



A poza tym Lucas nie ma dźwigni gazu, nie ma ufo od ciśnienia powietrza.

Jak i również można odczytać z tabliczki umieszczonej na pompie wtryskowej.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2014, 19:18:12 pm wysłana przez Speed024#1968 »
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #106 dnia: Wrzesień 03, 2014, 16:09:18 pm »

Offline Prezydent

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro GLD
Tak jak pisałem wcześniej, nie zabierałem się za kontynuowanie projektu 2.1 TD.
Więc sprzęgło fabryczne od 1.9 GLD.
I jak seryjne przęgło sobie radzi z takim momentem?

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #107 dnia: Wrzesień 03, 2014, 16:29:23 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Obecnie jeździ na ciśnieniu 0.7 Bar-a , dobrze sobie radzi.
Ale podczas butowania sprzęgło nie jest w stanie przenieść tyle momentu i czuć zapach spalonego sprzęgła, ale przy normalniej jeździe bez nagłego butowania radzi sobie bardzo dobrze.
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #108 dnia: Grudzień 22, 2014, 18:41:08 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Niestety nie dałem rady w tym roku zrobić porządnej sesji zdjęciowej, to zamieszczę resztę zdjęć związanych z pracą nad projektem jak i również po.







Dużo tych zdjęć nie ma, ale wolałem już wrzucić w tym roku to co zostało zrobione :)

Poldek za parę dni będzie siedział na starych oponach i alufelgach, i ogólnie zostanie przygotowany do snu zimowego.
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #109 dnia: Grudzień 23, 2014, 23:50:14 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Wizualnie bardzo fajnie wygląda w takiej konfiguracji  <spoko>

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #110 dnia: Grudzień 26, 2014, 10:45:49 am »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
Oryginalny gustowny projekt :) swap na jednostke 2.1 juz konkretnie powinien odpychac sie w poruwnaniu do 1.9 GLD :)
Styl przede wszystkim mi sie podoba ;)

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #111 dnia: Marzec 06, 2015, 16:52:10 pm »

Offline Maciek BP

  • Psuj
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: 97' C20NE
Witam, przeczytałem Temacik i powiem szczerze, ogromne wrażenie wywarł na mnie Polonez i 2.1td pod maską <spoko> mam nadzieję że na zlocie z Bliska będzie możliwość obejrzenia i docenienia nakładu prac:)  <ok>
coś Się dzieje w Temacie??

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #112 dnia: Marzec 06, 2015, 18:43:58 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Dzięki za opinie.
Obecnie zimuje, pewnie za około 2 miesiące zacznę go użytkować.
Planuje w tym roku kontynuować pracę nad nim bo jest jeszcze dużo do zrobienia, ale zobaczymy jak wyjdzie z czasem i $ ;)
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #113 dnia: Marzec 06, 2015, 23:09:07 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Cześć, nie wiem czy nie przegapiłem - planujesz w tym sezonie wzmocnienie sprzęgła?

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #114 dnia: Marzec 07, 2015, 00:09:16 am »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Tak jak wyżej zobaczymy jak z czasem będzie, ale prawdopodobnie nie będę wzmacniał samego sprzęgła tylko od razu wrzucę skrzynie N9 + resztę (wszystko w temacie ;) ).
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #115 dnia: Marzec 07, 2015, 01:51:04 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Świetnie, zwłaszcza, że w N9 masz większy wybór przełożeń. W razie czego służę pomocą jak dawniej :) Tak się składa, że mam dwie.

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #116 dnia: Luty 25, 2016, 17:48:53 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Odkop, ale mam nadzieję że jeszcze to Speed czyta.

EDIT:
Skąd wziąć wakupompę do takiego 2.1 z 605? Mój nie ma.
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2016, 17:56:07 pm wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpień 02, 2016, 03:52:11 am »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Tomku, czytam :D
Wakupompę do 2.1 przekładałem od 1.9, plug@play :)
Ale pewnie do tego czasu już rozwiązałeś problem.
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 02, 2016, 15:58:00 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Jeszcze nie wsadzone do Pn. A pokazesz dokladne zdjecia jak umiesciles turbo? U mnie jest strona wydechowa do przodu auta a poniewaz flansza to trojkat to nie ma jak odwrócić.
Miska z 1.9 podeszla bez komplikacji?
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro - (minus) 95r. 1.9 GLD -> 2.1 TD
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpień 02, 2016, 19:40:12 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
http://s1218.photobucket.com/user/Speed024/media/DSC_2059_zps8407c75e.jpg.html

To przykręciłem do kolektora wydechowego, a 2 stronę już do turbiny, i w ten sposób obróciłem.

Resztę zdjęć masz na 4 stronie.
Spokojnie idzie to obrócić :)
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/