Autor Wątek: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI  (Przeczytany 12992 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 06, 2015, 21:17:45 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Akurat tą sprężarkę znam, miałem w benzynie, uwaliłem, widziałem bebechy i przyczyny zniszczenia.

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 07, 2015, 01:08:36 am »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
skoro miales i popsules to pewnie masz racje,
jakby autor tematu popsul swoja,to juz mozna jakies statystyki zaczac prowadzic  :d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 20, 2015, 17:33:34 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
zapominacie o tym że taka mała sprężarka dmuchnie ostro z dołu a to zabije ułożyskowanie ohvki ... zauważcie kiedy turbo wstaje w benzynie a kiedy w dieslu
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 30, 2015, 15:33:57 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
po raz kolejny wstawie bo widze po raz kolejny inny post o turbinie w GSI 
https://www.facebook.com/morus.zukov/videos/vb.100001875197740/919690851436746/?type=3&theater astra F 1.7 turbina wstaje dosyc wczesnie i wprzeciwienstwie do turbiny w moim dohcu odrazu wsakuje na duze doladowanie. ( w dohcu mam garetta z vovlvo 2.3benz gdzie cisneinie rosnie wraz z obrotami i obciązeniem.)
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 30, 2015, 20:36:49 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a jakie to doladowanie i co zrobiles z ukladem paliwowym,zeby zasilil silnik ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 30, 2015, 23:40:04 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
w dohcu mam 0.5  tylko na lpg jak wiadomo od lat. w gsi 0.7only pb i  jest poprostu podlany paliwem na wtryskach i regu. generalnie powiem ze dohc mimo mniejszeo doladowania i duzo dluzszego przelozenia i pelnego " wstawania" i mimo ze na gazniki jedzie ... w ciu@#$l lepiej...
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2015, 23:45:29 pm wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 01, 2015, 11:21:14 am »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale jak jest podlany na wtryskach i regulatorze ? masz dodatkowy regulator i wieksze wtryskiwacze ,czy jak ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Podłączenie Turbiny Polonez 1.6 GSI
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 14, 2015, 14:19:15 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
tak
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk