Bedzie szeroki most z kombi ze stabem...Co do tego ma zawias i mech.różnicowy?
bannedowi chodzi zapewne o to, ze stabilizator odciaza wewnetrzne kolo, ktore moze przez to stracic przyczepnosc i wtedy mechanizm roznicowy powoduje, ze zanika naped - w takich przypadkach potrzebna jest szpera,
co do felg to teoretycznie z tylu wejdzie 8j ,z przodu jeszcze bardziej teoretycznie wejdzie 8j przy waskim zawiasie ,le praktycznie nie da sie na tym jezdzic,
jak pisalem wyzej, wazne sa opony i wlasciwie to pod nie nalezy dobrac felgi (oczywiscie nie kupowac najpierw opon, a pozniej szukac felg, tylko poczynic zalozenia),
tak sie sklada, ze dla felg 8j najwezsza opona jaka nalezy zalozyc to 225mm i to juz chyba mowi wystarczajaco duzo o sensie takiego rozwiazania - jeszcze jakby ktos sie uparl i zalozyl cos takiego z tylu dla szpanu to kto bogatemu zabroni,
ale przod na takim walcu nie ma racji bytu,
najszersze felgi, na ktorych da sie stosunkowo normalnie jedzic to 7j , jezdzilem na takich kilka lat z oponami 195/50/15 i gdy dwie pogiąłem, to wiedzialem, ze nie chce juz tak szerokich - kupilem 6j z oponami 195/55/15,
ale 7j 15" maja jedna wazna zalete : maja najwiekszy wybor, wystepuja najczesciej i sa najczesciej kupowane, wiec na rynku wtornym tez jest ich najwiecej - takie bledne kolo,
w przypadku nowych mozna sprobowac dobrac ten sam wzor 7j na tyl i 6j na przod ,ewentualnie 6.5j na przod,
bo dla wielbicieli szerokich kapci w PN mozna wtedy na tyl wrzucic opony 205/50/15 lub 195/55/15 , a na przod 185/55/15 lub 195/50/15
nie napisales nic o oponach jakie chcesz zalozyc, a juz zdazyles zapytac o felgi 15" i 14"
update:
widze,ze
banned juz odpowiedzial na pytanie,
u mnie to bylo na nastepnej stronie tematu,wiec nie widzialem