Autor Wątek: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan  (Przeczytany 9918 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 26, 2017, 15:56:46 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Tam są dobre drogi, w sensie, że są lepsze, niż wam się wydaje. Może i czasem dziurawe, ale jest asfalt. Tym bardziej jadąc polonezem nie ma się o co za nadto martwić-dużo części pasuje z łady-sworznie, końcówki, koła i multum drobiazgow. nawet pewnie resory i z moskwicza by podeszly. trzeba zabrać tylko rzeczy nie do kupienia, czyli właśnie np. uszczelkę glowicy i elektronikę. Pozostałe każdy kowal młotkiem i spawarką naprawi jeśli będzie taka potrzeba, w co wątpię.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 27, 2017, 20:43:04 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1333
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Do tego wszystkiego, co ważne na dziury,
ja bym doradził zawór kulowy (kran) na rurze do nagrzewnicy.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 27, 2017, 23:12:11 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
ja bym doradził zawór kulowy (kran) na rurze do nagrzewnicy.

A to po co?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 28, 2017, 01:51:42 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ja bym doradził zawór kulowy (kran) na rurze do nagrzewnicy.

A to po co?
w plusie obieg nagrzewnicy jest caly czas otwarty i faktycznie nie ma po co trzymac goracej nagrzewnicy w cieplym klimacie - no chyba ze chlodnica nie domaga i trzeba silnik chlodzic nagrzewnica ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 28, 2017, 09:28:36 am »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1333
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Przeoczyłem +

Wycofuję pomysł, skoro już złombolowali i się nie ugotowali.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 28, 2017, 15:19:32 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
w plusie obieg nagrzewnicy jest caly czas otwarty i faktycznie nie ma po co trzymac goracej nagrzewnicy w cieplym klimacie - no chyba ze chlodnica nie domaga i trzeba silnik chlodzic nagrzewnica ;>

Nie zauważyłem że to problem. W prawie każdym samochodzie nagrzewnica jest cały czas włączona w obieg.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 28, 2017, 20:32:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
W prawie każdym samochodzie nagrzewnica jest cały czas włączona w obieg.
zdziwilbys sie jaki maly procenta to "prawie kazdy",
chyba ze to mialo byc "prawie" jak z tej starej reklamy piwa ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 28, 2017, 22:15:15 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Zaworek można dać,choćby i z powodu gdyby zaczeła cieknąć nagrzewnica ;p

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 28, 2017, 22:20:28 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
zdziwilbys sie jaki maly procenta to "prawie kazdy",
chyba ze to mialo byc "prawie" jak z tej starej reklamy piwa ;>

Owszem, pewnie zdziwiłbym się bo znacznie łatwiej sterować przepływem powietrza niż wody, a autem z takim systemem zrobiłem więcej km niż Polonezem i żadnego grzania spod dechy nie zauważyłem ani w tym aucie, ani w Polonezie Plusie. Choć w tym drugim to chyba muszę wymienić nagrzewnicę, bo grzanie jest beznadziejnie słabe.

Zaworek można dać,choćby i z powodu gdyby zaczeła cieknąć nagrzewnica ;p

Do tego zasłonę dymną i miotacz granatów z gazem łzawiącym do obrony przed bandytami, akustyczny odstraszacz dzikich zwierząt, urządzenie zabezpieczające przed gryzoniami i działko przeciwlotnicze do wymiatania atakujących fanów UPA i walki z donieckimi separatystami jeżeli planowany jest przejazd przez Ukrainę.

A wróć, odstraszacz gryzoni to nie taki zły pomysł bo trudno sobie wyobrazić coś gorszego niż zmasakrowana wiązka elektryczna w środku pustkowia.
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2017, 22:26:12 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 29, 2017, 00:06:53 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Owszem, pewnie zdziwiłbym się bo znacznie łatwiej sterować przepływem powietrza niż wody, a autem z takim systemem zrobiłem więcej km niż Polonezem i żadnego grzania spod dechy nie zauważyłem ani w tym aucie, ani w Polonezie Plusie. Choć w tym drugim to chyba muszę wymienić nagrzewnicę, bo grzanie jest beznadziejnie słabe.
w PN+ w upaly mozna wyczuc ciepla nagrzewnice, chociaz zauzmy,ze prawidlowo odizolowana roznicy we wnetrzu nie robi -  w Polonezie latwo przetestowac ,bo wystarczy kawalek przewodu gumowego by zamknac obieg pomijajac nagrzewnice,
w innych autach pewnie nikt nie testowal roznic,
ale szczerze mowiac to upalne dni w Polsce sie trafiaja ,a blizej rownika po prostu sa caly czas i tak szczerze mowiac,gdybym wybieral sie w rejony o takim klimacie na jakis miesiac to w kazdym aucie z goraca nagrzewnica zalozylbym pod maska zaworek reczny, bo po co transportowac cieplo do wnetrza pojazdu, kiedy naszym priorytetem jest pozbycie sie go na zewnatrz
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 29, 2017, 06:48:46 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Dużo aut dzisiejszych z klimatyzacją ma zaworek do nagrzewnicy, starszych z resztą też i to tych, co przepływ jest klapami regulowany. Naciska się guzik od klimy i zaworek się zamyka, a normalnie jest otwarty.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 31, 2017, 13:22:18 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Takie coś się może przydać
https://www.olx.pl/i2/oferta/oslona-miski-olejowej-pancerna-125p-polonez-fiat-fso-krakow-CID5-IDgCv01.html#:a7591f2507

Do tego koła i opony z trucka z indeksem ´C´. Mają większą nośność i są chyba też mocniejsze mechanicznie...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 22, 2017, 19:46:51 pm »

Offline ale o fso poldzi?

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
    • Polonez Caro Plus '98
Dziękuje bardzo za wszystkie odpowiedzi i sugestie!
Ruszyliśmy już z robotą i czas pokaże jak nam wyszło (:
Pozdrawiam!

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 29, 2017, 13:05:48 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
To co naprawdę potrzebne można w jeden dzień zrobić.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 14, 2017, 12:52:43 pm »

Offline ale o fso poldzi?

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
    • Polonez Caro Plus '98
Zmiana planów.
Kupiliśmy UAZa 469 i jedziemy właśnie nim (:


Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 14, 2017, 13:19:21 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Nie było to konieczne. Polonez jest na pewno szybszy i bardziej komfortowy, no ale UAZa przynajmniej tam każdy zna na wylot.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 14, 2017, 13:54:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ostro, UAZem praktycznie nie da sie jechac szybciej niz 70km/h, bo nikt nerwowo tego nie wytrzyma,
w dodatku pali jak smok
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 14, 2017, 16:53:10 pm »

Offline ale o fso poldzi?

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
    • Polonez Caro Plus '98
Jesteśmy świadomi ograniczeń UAZa. Jedzie z nami jeszcze jedna ekipa drugim UAZem więc i tak bylibyśmy ograniczeni jeśli chodzi o prędkosć.
W naszym mamy silnik i skrzynię 2.4 D z mercedesa

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 15, 2017, 21:21:23 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Genialne wyjście.
!

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Zawieszenie na Kazachstan & Kirgistan
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 16, 2017, 10:29:03 am »

Offline ale o fso poldzi?

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 5
  • Płeć: Kobieta
    • Polonez Caro Plus '98
Kolejną kwestią przemawiającą za UAZem jest to, że od osób które już były w Kirgistanie dowiedzieliśmy się, że pojazdy typu Polonez nie są wpuszczane do kraju. Za dużo samochodów było porzucanych kiedy nie dawały rady tamtejszym drogom...