ja mam u siebie chlodnice od diesla.. przerobilem ją nieco pod stary uklad tzn zamocowalem na niej korek i podpiolem pod stary zbiorniczk. efekt? w trasie samochod nawet w letnie upaly niosiągnol 50st;) w korkach dwa wiatraki robia ze w kilka minut z 90 jest 60.
a może dopasować chłodnice oleju do PN
mam tez chlodnice oleju. a nawet dwie. jedną od opla wpietą pod filtr oleju ze caly obieg wylazi poza silnik idzie pod zdezak i wraca dopiero a druga od subaru sti na przewodzie olejowym do turbiny(wyprowadzona przed chlodnice wody).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2013, 11:17:07 am wysłana przez Zuczek »
Zapisane
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk