No to wyciągne knige z szafy i napisze co w niej stoi:
POLONEZ TRUCK:Przód: - skok całkowity 122,5 +-5,5 mm
- siła ugięcia 400(+-50) N
- siła odbicia 1200(+140-120) N
Tył:- skok całkowity 183,5 +-6 mm
- siła ugięcia 450(+-80) N
- siła odbicia 1200(+-120) N
POLONEZ CARO:Przód: - skok całkowity 122,5 +-5,5 mm
- siła ugięcia 216(+-49) N
- siła odbicia 637(+-74) N
Tył:- skok całkowity 206 mm
- siła ugięcia 235(+-49) N
- siła odbicia 736(+-74) N
Tak to wyglada - CARO odnosi sie do wąskiego auta - mam książkę z 93 roku i dopiero w dodatku jest o szerokim modelu - niestety bez wzmianki o innych amorkach - jeżeli ktoś ma nowsze wydania ksiązki to niech wrzuci dane o nowszych amortyzatorach - sam jestem ciekaw o ile sie zmieniły.
Dla mnie różnica 2 razy to za dużo - przy zwykłych spręzynach buda będzie za bardzo obciążona tak twardym amorkiem (DUO-Control jest 25% twardsze w zakresie pracy twardej od serii ale szerokiej) , przy sprężynach z trucka to rzeczywiście nie jest zły pomysł (o ile pomysł ze sprężynami z trucka wydaje się komuś zachęcający
)