Autor Wątek: tylni most  (Przeczytany 10105 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tylni most
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 29, 2006, 18:32:49 pm »

Dim

  • Gość
Z tyłu na mo?cie powinno byc gdzie? wybite jego przelożenie.

tylni most
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 18, 2006, 17:40:58 pm »

OJCIEC

  • Gość
A JA MAM TAKIE PYTANKO CO MOGŁO MI PA|Ć W MO||CIE JE|LI CHODZI MI CICHO ALE JAK DODAM GAZU (NAWET BARDZO DELIKATNIE TO ZARAZ WYJE) I TO OKRUTNIE PRZY PRĘDKO|CI OD 6 0DO 120 KM CZY MOŻNA GO JAKO| ZREGENEROWAĆ? ZAJMUJˇ SIĘ TYM WARSZTATY ? JAK TAK TO ILE TO KOSZTUJE?

tylni most
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 19, 2006, 01:00:33 am »

karol-1987

  • Gość
hmmmm mozna zregenerowac, widzialem na allegro caly most po regeneracji ale kosztowal 700zl... wystawiala firma ktora sie tym zajmowala.

tylni most
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 19, 2006, 03:11:34 am »

OJCIEC

  • Gość
wiesz most za 700 zł to mnie nie ratuje :-) za całe auto dałem 1400 :D je?li wiecie czy można oddać most gdzie?  we wrocku albo okolice do regeneracji to chętnie tam pojade :)  wiem że używka kosztuje z 300zł ale kij wie czy nie kupie znowu gówna wiedz?c że wiele mostow jest skatowanych i szybko padaj? :-( ciężko znale?ć dobry i cichy most w atrakcyjnej cenie :-(

tylni most
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 19, 2006, 11:53:19 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale co to wlasciwie znaczy regeneracja mostu ? (przekladnia glowna bez polosi)
kompletna regeneracja to wlasciwie caly nowy most ,czyli kolo talerzowe i walek atakujacy ,nowy dyferencjal i wszystkie lozyska
zalozmy ,ze dyfer mozna odpuscic ,to i tak dostac przekladnie jest ciezko
wiec zostaje wymiana lozysk i wzajemne ustawienie kol na podkladkach
poprostu trzeba znalezc kogos kto to potrafi zrobic - czytaj wiele razy robil z sukcesem
po takim zabiegu cichobieznosc samej przekladni nie jest gwarantowana ,ale przy dobrym zlozeniu lozyska nie maja prawa halasowac
wiec koszt nie powinien przekroczyc 150pln za poskladanie + czesci + demontaz,montaz mostu
te 700pln wydaje sie racjonalna cena ,choc nie wiadomo co sie na nia sklada w tym przypadku
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylni most
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 19, 2006, 15:03:23 pm »

Adampio

  • Gość
Cytat: "KGB"
przy dobrym zlozeniu lozyska nie maja prawa halasowac

To nie jest takie proste. Juz pisalem o tym ze Poldotot ma jakis feler koncepcyjny w moscie ze tak szybko zaczyna huczec. Znam znacznie bardziej roztelepane mosty od Żuka lub UAZ-a ktore sa cichsze.
Byly nawet w FSO koncepcje zeby mu zmienic modul zęba przkladni glownej ale w czesniej w ogole produkcje zakonczono

tylni most
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 20, 2006, 19:59:00 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Mam pytanie czy jak cofa się to normalnie zaczyna stawiać opór i czasami nie można nawet odjechac z bd bloku do puki się nie przekręci kołami albo więcej gazu normalnie jak kłode by podstawiali....

tylni most
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 20, 2006, 21:08:25 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
łożyska 100zł dyfer 220zł koła 300zł to s? ceny optymistyczne(czytaj najniższe jakie znalazłęm) i teraz kto? to musi ustawić

tylni most
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 21, 2006, 00:17:31 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Pudzian_Puławy"
Mam pytanie czy jak cofa się to normalnie zaczyna stawiać opór i czasami nie można nawet odjechac z bd bloku do puki się nie przekręci kołami albo więcej gazu normalnie jak kłode by podstawiali....
nie bardzo wiem o co ci chodzi
jezeli pytasz czy most przy jezdzie di tylu ma stawiac opor to:
niepowinien
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylni most
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 21, 2006, 00:38:25 am »

karol-1987

  • Gość
a raczej nie moze. moze Ty ruszasz pod gorke tylem? i wydaje Ci sie ze stawia "wiekszy opor most"? ja tez nie do konca rozumiem... tylne przelozenie jest jeszcze mniejsze jak 1 bieg w przod wiec jak stoisz na płaskim to bez gazu duzo latwiej powinienes ruszyc...

tylni most
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 21, 2006, 00:43:39 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "karol-1987"
a raczej nie moze. moze Ty ruszasz pod gorke tylem? i wydaje Ci sie ze stawia "wiekszy opor most"? ja tez nie do konca rozumiem... tylne przelozenie jest jeszcze mniejsze jak 1 bieg w przod wiec jak stoisz na płaskim to bez gazu duzo latwiej powinienes ruszyc...
tylne w polonezie jest ciezsze niz jedynka - przynajmniej tak zapamietalem -bede w Carrefour to sprawdze w ksiazce
Maluch ma lzejszy wsteczny niz jedynke
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

tylni most
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 21, 2006, 00:46:23 am »

karol-1987

  • Gość
kłocic sie nie bede. poszukaj na forum, gdzies bylo o przelozeniach. ja zaraz moze tez lookne :D