Autor Wątek: zegary indiglo  (Przeczytany 14984 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zegary indiglo
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 15, 2006, 09:12:40 am »

RATMAN#1809

  • Gość
aaa u mnie ratman1809@o2.pl

zegary indiglo
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 21, 2006, 08:25:38 am »

RATMAN#1809

  • Gość
|liczne !!!!!

zegary indiglo
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 21, 2006, 09:02:56 am »

dzik

  • Gość
Senn#1869, no nioe powiem dojebane :D :X

zegary indiglo
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 21, 2006, 09:05:35 am »

RATMAN#1809

  • Gość
Senn - da sie regulować jasno?ć swiecenia ??
Ile cie to wszystko kosztowało (finansowo i czasowo)

zegary indiglo
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 21, 2006, 09:06:18 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Szkoda że cyferek nie widać w nocy. PS może jaki? krótki opisik i kosztorys.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

zegary indiglo
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 21, 2006, 09:07:43 am »

RATMAN#1809

  • Gość
Widzę Bociek że obaj cięęęęężko pracujemy  :twisted:

zegary indiglo
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 21, 2006, 09:16:20 am »

marcinmk2

  • Gość
Fajny końcowy efekt!

zegary indiglo
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 21, 2006, 09:17:25 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
Widzę Bociek że obaj cięęęęężko pracujemy

Znaczy w jakim sensie??  :lol:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

zegary indiglo
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 21, 2006, 10:18:29 am »

maras

  • Gość
Fajne, ale idealnie by było, jak by też cyfry ?wieciły,tzn były na tym zielonym tle. A co ze wskazówkami?

zegary indiglo
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 21, 2006, 10:38:16 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No wskazowki standardowe. Skoro mowicie o cyferkach to czy mozna i jak zedrzec ta biala warstwe na cyferkach. Podejrzewam ze wtedy bylyby przezroczyste i swiecilyby na zielono jak linijka.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

zegary indiglo
« Odpowiedź #50 dnia: Wrzesień 21, 2006, 10:48:35 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
a czy w orginale cyferki nie ?wieca??

zegary indiglo
« Odpowiedź #51 dnia: Wrzesień 21, 2006, 11:05:06 am »

RATMAN#1809

  • Gość
Czy kto? widzi foty XDXa ?? bo ja mam czerwone krzyzyki i w domu i w pracy....
Jak tak to proszę o jakakolwiek kopię.... mail podany wczesniej

zegary indiglo
« Odpowiedź #52 dnia: Wrzesień 21, 2006, 11:12:40 am »

thomas#1840

  • Gość
trochę kiszka z tymi cyferkami i wskazówkami ( licznik km też nie bardzo widoczny )ale po za tym całkim ładnie wyszło  ;)

zegary indiglo
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:07:43 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A w pluszaku chyba s? seryjne zielone tarcze to moze zostawić seryjne pod?wietlenie to w nocy też i cyferki będ? widoczne.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

zegary indiglo
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:18:57 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Hmmm, zaczynam podejrzewac ze zdjecie nie oddaje prawdziwego efektu. Otoz w rzeczywistosci widac dokladnie kilometry i cyferki tez calkiem ladnie swieca choc troszke mniej niz linijka. Zapodam inne zdjecie, ktore dluzej naswietlalem. Linijka jest troche przejaskrawiona, ale literki tak wlasnie wygladaja.

Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

zegary indiglo
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:23:03 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
EEE no to lepiej :D

PS. a nie masz zdjęcia tego co pszyszło poczt???
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

zegary indiglo
« Odpowiedź #56 dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:42:13 pm »

vox+241

  • Gość
|wietnie  :)  
A kto teraz będzie kalibrował wskazówki  :mrgreen:  ?

zegary indiglo
« Odpowiedź #57 dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:50:26 pm »

thomas#1840

  • Gość
no teraz ładniej , pozostaje sprawa wskazówek  :)

zegary indiglo
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 21, 2006, 12:50:28 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No wlasnie troche sie obawiam przeklaman, ale damy rade :) Stan fuelu pamietam, obroty maja miec 900, z temp poczekam do zalaczenia wentylatora i tez pamietam gdzie sie wlaczal. Najgorzej z predkosciomierzem :)

Folia po zakupie wyglada w ten sposob jak ponizej. Po bokach ma takie elektrody do ktorych sie wpina piny :) Mozna wyciac dowolny ksztal, ale musi on zawierac dwie elektrody jak wiadomo. W sklad zestawu wchodzi jeszcze konwerter 9/100V DC

Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

zegary indiglo
« Odpowiedź #59 dnia: Wrzesień 21, 2006, 13:00:16 pm »

marcinmk2

  • Gość
Zdecydowanie lepiej  :D