Jeżeli napięcie z zasilacza miałe? choć zbliżone do 13,5 V to po prostu w samochodzie podł?cz potencjometr identycznie jak w domu i musi działać. Najlepiej rozrysuj sobie schemat poł?czeń elektrycznych, wtedy wszystko staje się bardziej czytelne.
Tak sie sklada ze to ten sam potencjometr Smile, tyle ze tam pracowal chyba jako dzielnik bo na trzech nozkach.
Najczę?ciej potencjometr podł?cza się tak żeby pracował na "trzech nóżkach": do pierwszej wprowadzasz to co chcesz regulować (tam pr?d "wpływa" to pocz?tek ?cieżki oporowej) ?rodkow? wychodzi to co wyregulowałe? na gałce (ta nóżka jest podł?czona do ?lizgacza) a ostatni? ł?czysz do masy (koniec ?cieżki oporowej). Przy takim zastosowaniu pota w jednym położeniu masz wielko?ć napięcia bez żadnego ograniczenia a w drugim skrajnym zero.