Autor Wątek: Polonez 2000 OHC (Ford)  (Przeczytany 12902 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 30, 2006, 20:48:11 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
mega wielkie dzieki za to , pozdrawiam

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 30, 2006, 21:21:58 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
To jest akurat ksiazka która posiadam :)  Na emai lnie wejdzie gdyz jes tto bardzo duzy pdf :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 30, 2006, 23:23:03 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
juz cos tam poczytalem , tam wszystko jest omawiane pod katem obrotow i silnikow atmosferycznych , jest opcja wykozystania korb 1.6 td z fiesty i to chyba pod turbo najleprze rozwiazanie :D , swietna publikacja w kazdym razie , jeszcze jakies 135 stron do przeczytania :D

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 01, 2006, 02:01:17 am »

Zak

  • Gość
e_gregor,
a ile cie kosztował ten nabytek? :twisted:
Może jakie? foty by? wrzucił co? ;)

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 01, 2006, 10:17:02 am »

e_gregor

  • Gość
Fotek niemam. Na razie niema czego fotografować. Auto jest do? mocno zaniedbanie (ale nie zużyte). Jest miejscami porysowany, sporo zaprawek porobionych, połamane i poobdzierane zderzaki. Nie wiem jak można w nieobniżonym poldku połamać zderzak na krawężniku ale dziadkowi który nim je?dził się udało :mrgreen: Blacharka jest taka sobie ale podwozie jest całe co mnie mocno cieszy. Wnętrze też do?ć zaniedbane. Będę miał nad czym siedzić. A jak uzbieram fundusze to zrobie blacharkę. Na razie auto czeka na montaż gazu, wymianę materiałów ekpolatacyjnych i wymianę sprzęgła. Jak to porobię i zacznę się już kulać bryczk? to mogę wtedy porobić pare zdjęć. Acha pytałe? jeszcze o cenę...

http://www.allegro.pl/item95653435_polonez_2_0_caro_naprawde_jedyny_na_allegro_.html

Fotki go?ć celowo robił w kiepskiej jako?ci  :twisted:

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 01, 2006, 10:37:24 am »

Zak

  • Gość
e_gregor,
co do aukcji!
faktycznie tyle dałe??
i dlaczego jeste? na 2 miejscu? tamten niechciał czy podbijał tylko? :shock:

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 01, 2006, 11:08:36 am »

e_gregor

  • Gość
Dałem pare złotych więcej. Ale nie czekałem do końa aukcji i pojechałem go obejżeć (łacznie z jazdami próbnymi zajęło mi to 1,5 godz.  :twisted: ) Go?ć chciał 2500 ale następnego dnia zadzwoniłem do niego że biorę ale zaproponowałem mu ile mogę za niego dać. Jak już podpisałem umowę to go?ć wyznał że było już paru chętnych żeby przyjechać go obejżeć ale był już dla mnie zarezerwowany 8) A je?li chodzi o aukcję to wygl?da na to żę sprzedaj?cy nie zakończył aukcji po sprzedaniu autka  :mrgreen:

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 03, 2006, 13:00:25 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Mały ot  :)

Czy ktos z posiadaczy 2,0 forda moze wykonac mi zdjęcie stabilizatora przedniego lub zmierzyc i podac o ile jest przesunieta czesc stabilizatora na wprost miski olejowej ? Tzn chodzi mi o odległosc nie w stosunku stabilizator- silnik ale odległosc pomiedzy standardowym stabilizatorem od ohv w stosunku do stabilizatora poldoforda. Wiem ze brzmi to dziwnie ale mam pomysłna nowa rzezbe ;)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 04, 2006, 12:21:55 pm »

e_gregor

  • Gość
Z tym tunelem mozesz miec racje, ale w moim oryginalnym poldfordzie tunel jest szerszy. Widzialem auto na kanale i tam faktycznie jest duzo luzu, wiec mozliwe ze ta skrzynia wchodzi do zwyklego poldka bez przerobek. Moze poszerzyli go na zapas, albo mieli na poczatku inna koncepcje...

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 04, 2006, 14:23:21 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
|wiecew tylko NGK. Miałem BOSCHA i kupa :x

Co do tunelu to rzeczywi?cie jest szerszy i miejsca o wiele więcej. :P
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 04, 2006, 14:59:11 pm »

e_gregor

  • Gość
BARTEK, czy Ty testowales Motorcrafty? Bo ja forum sierrafan czytalem rozne opinie, jedni sa za motorcraftem inni za NGK. O boschu to mi nie wspominaj bo wiem ze to cenzura. Ja chyba zrobie tak ze najpierw zaloze Motorcrafty a za przy nastepnym oleju, jak juz bede mial punkt odniesienia, kupie NGK.  Bo na Motorcraftach na pewno bedzie dobrze jezdzil a bede sie potem mogl przekonac czy na NGK bedzie lepiej

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 04, 2006, 15:55:37 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Kup i załóż NGK. Ja jeżdżę na nich drugi rok i s? oki 8)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 04, 2006, 20:41:15 pm »

Fistasz

  • Gość
A moze ktos krótko podsumuje co trzba robic przy swapie 2.0 sohc Foda do Poloneza??? Bo gływne zmiany to most, belka i tunel. Co jeszce kryje się pod mask? takiego pold forda?? Jakie zmiany jeszce??
 A tu mam cos takiegofiacik 2000
Skoro tu sie dało to dlaczego nie w polonezie. Wiem ze to jest silnik DOHC i jest troszkę wiekszy, ale przy swapie interesuje mnei tylko tak zmiana nie chce SOHC.

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 04, 2006, 20:42:57 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Fistasz, na stronie masz artykuł o przelozeniu,poszukaj, nawet dokumentacja foto jest

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 04, 2006, 20:47:42 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Skoro tu sie dało to dlaczego nie w polonezie. Wiem ze to jest silnik DOHC i jest troszkę wiekszy, ale przy swapie interesuje mnei tylko tak zmiana nie chce SOHC.


Ten silnik jest tylko włozony i mozna wyjac  to gołymi rekami  :)  Zobacz ile wystaje kolektor dolotowy. Ciekaw tez jestem gdzie zamontujesz chlodnice  ;)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 04, 2006, 20:48:12 pm »

Fistasz

  • Gość
Fotki sa w galeri ale nie mogę odszukas opisu. Ale jeszce poszukam :D

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 04, 2006, 21:12:10 pm »

Fistasz

  • Gość
A czty z silnikem DOHC Forda będzie więcej problemów niz z SOHC??

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 04, 2006, 21:52:05 pm »

Fistasz

  • Gość
Nie wiem dlaczego ale nie przepadam za silnikiem fiata. Moze to dlatego ze Polonezów z takim silnikeim jest za duzo a ja lubie byc oryginalny.

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 04, 2006, 22:03:37 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Fistasz, to jezeli chcesz byc oryginalny to kup sobie 1.6 dohc fiata , lub 2.3V6 ford  ;)  lub pomysl na 1.8,1.6 rover ...... itd.  ;)

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 04, 2006, 22:11:29 pm »

Fistasz

  • Gość
hehe myslałem nad jakims 6 litrowym silnikiem HEMI ale mmusiałbym rame wyspawac i posadzic na niej bude Poloneza :mrgreen: