Autor Wątek: Polonez 2000 OHC (Ford)  (Przeczytany 12903 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 04, 2006, 23:48:15 pm »

e_gregor

  • Gość
Czy ktos jest może zorientowany, jak wiele problemów jest w poldofordzie z montażem V6 w miejsce oryginalnego silnika? Co prawa moj silniczek jest zrowy i pewnie dluuuugo poje?dzi ale chodzi mi po głowie V6, to brzmienie, to przyspieszenie na niskich obrotach...

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 04, 2006, 23:49:40 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
BARDZO DUZO.

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 04, 2006, 23:56:37 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Micha w drug? stronę. Jesli pompa oleju pozwoli to można spróbować przekręcić ja i  dorobić drugie wejscie na bagnet oraz smok. jesli się nie da to pozostaje piękne przetłoczenie w masce robić tak jak to juz jest w gotowym maska to tylko przykrywka z zerowa sztywno?ci?. Jesli już uda się jakim? cudem usadzić silnik nisko to wydech oprze się o ?cianki i trzeba bedzie dorabiać drugi id?cy blizej silnika. roboty w .... no

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 05, 2006, 00:00:53 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Jesli już uda się jakim? cudem usadzić silnik nisko to wydech oprze się o ?cianki i trzeba bedzie dorabiać drugi id?cy blizej silnika. roboty w .... no


Zawsze mozna zamienic kolektory wydechowe lewy z prawym i puscic wydech do przodu i szerokim łukiem wrócic na tył niz kombonowac przy scianie grodziowej tak aby szedł dobrze a wydech nie skrecał gwaltownie pod duzym k?tem
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 05, 2006, 00:05:52 am »

e_gregor

  • Gość
Czyli jest sporo problemów... szkoda. Ale my?le że to tylko przesunie w czasie t? modyfikację, bo będzie musiało wiecej czasu minać zeby 2.0 się znudziło do takiego stopnia żeby się użerać z V6  :twisted:

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 05, 2006, 10:14:28 am »

Cyneq

  • Gość
Wtr?cę się w temacie wału.
Jest we Wrocku możliwo?ć praktycznie dowolnego przerobienia wału napędowego.
I ja i Piter w swoich Fiatopolonezach mamy wały skrócone, zrobione z oryginalnych poldkowych. My?lię że nie byłoby tez problemem "ożenienie" orignalnego w?łu np. z innymi kłami do sprzęgła gumowego (u nas ten problem odpada, kły s? identyczne w fiacie jak w polonezie).

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 15, 2006, 07:54:44 am »

e_gregor

  • Gość
Witam ponownie wszystkich. Wla?nie wróciłem z urlopu. Założyłem ?wiece Motorcrafta bo nie miałem problemów z zakupem ich w Gorzowie Wlkp. (sklep Gomot na ul. Piłsudzkiego), kosztuj? 10zł/szt.  Panowie, potrzebuje P O M O C Y

1) Ile powinien wynosić k?t wyprzedzenia zapłony (gdzie we Wrocku można tanio i dobrze to ustawić?)

2) Czy linki od gazu, sprzęgła i predko?ciomierza s? typowe, czy mozna je kupić (je?li tak to do jakiego auta były przeznaczone pierwotnie)

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 15, 2006, 11:10:22 am »

Cyneq

  • Gość
Cytat: "e_gregor"

1) Ile powinien wynosić k?t wyprzedzenia zapłony (gdzie we Wrocku można tanio i dobrze to ustawić?)

Dobrze i tanio można to zrobić w ?rodę o 19tej pod poczt? główn?.
Trzeba tylko dać wcze?niej znać Marginesowi zeby wzi?ł stroba ;)

Co do linek, my?lę że co? da się dokombinować i dorobić. Przyjed? na spota, obejrzymy tego poldoforda i pomy?limy.

Polonez 2000 OHC (Ford)
« Odpowiedź #48 dnia: Maj 15, 2006, 11:42:45 am »

e_gregor

  • Gość
Dzięki. Zajefajnie. Nie wiem tylko czy będe miał czas. Dam jeszcze znać. Muszę sprawdzić czy na osłonie paska jest znacznik, bo mój mechanior z Gorzowa nie mógł znale?ć. Przyznam sie jednak że chętnie bym sie z Wami spotkał i Was poznał ale... trochę wsydzę pokazywać się ze swoim pudłem bo na razie to oble?ny klamot ;)