Jeżeli ?wiece wymieniałe? i kable także to powinno być oka. Mówisz że wszystko dociskałe?, i na biegu jałowym silnik pracuje dobrze, je?li nie to może sprawdzi przewody jeszcze raz.
Ja miałem podobny problem że muliło go i także miałe wrażenie hamowania. Na drugi dzień sprawdzałem kolejno przewody na zapalonym silniku. na 3 garku za mocno wcisnołem tę gumę z przewodem WN na ?wiece i ta blaszka w ?rodku tej gumy cofneła się, a guma podskoczyła do góry. przez to odczówalne raz ł?czyło raz nie. długim wkretakiem wypchnołem tę blaszkę i teraz niby jest dobrze, brak muła i uczucia hamowania choć nadal mam problem wypadania zapłonu na biegu jałowym. Ale do tego mam zamiar sprawdzić kopułkę.
Co do strzału w kolektor to proponuje także sprawdzić czujnik przepływu powietrza, od tego sprzału może mu teraz co? dolegać, kolega miał taki problem w almerze wła?nie od strzału, miał objawy nierównej pracy, czasowy brak mocy. Taka moja mała sugestia.
Pozdrawiam